Proiectul Dracula pentru promovarea Transilvaniei reprezintă cea mai profitabilă strategie de dezvoltare a turismului din regiune, se arată într-un comunicat al Federaţiei Patronatelor din Turism şi Servicii (FPTS), remis joi AGERPRES.
‘În sfârşit, autorităţile locale din Transilvania au înţeles că mitul Dracula reprezintă un vehicul inegalabil de promovare turistică a zonei. Construcţia pe această bază trebuie să fie spectaculoasă şi neinhibată de prejudecăţile care au ţinut până acum la sertar cel mai valoros brand de ţară al României. Toate locurile încărcate de istorie ale Transilvaniei pot deveni astfel obiective turistice de renume internaţional, iar efectul pentru dezvoltarea nu doar a turismului din zonă, ci şi a economiei în general, este incalculabil’, spune Dan Matei Agathon, preşedintele FPTS.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.