Protecția Consumatorului a găsit zilele trecute nereguli la 5 restaurante din Cluj. Reprezentanţii Bistro Engels City de pe Dorobanţilor au transmis un mesaj după controlul făcut de Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorului ca urmare “a unei sesizări din partea unui client nemulţumit”.

„Stimati clienți,
Zilele trecute am avut parte de un control al Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorului la Bistro Engels City ca urmare a unei sesizări din partea unui client nemulțumit.

In urma controlului, căruia i-am oferit deplina noastră colaborare, am închis locația noastră timp de o după-masa pentru a remedia deficientele asupra cărora oficialii ANPC ne-au atras atenția.

Întreaga noastră echipa a lucrat la igienizarea unor zone din spatiile de lucru pana târziu in noapte pentru a îndepărta orice dubiu cu privire la calitatea actului profesional.

A doua zi dimineața, in urma prezentării probelor operațiunilor efectuate oficialităților, am si primit permisiunea sa ne continuam activitatea.

Nu înțelegem, însă, de ce in presa clujeana numele brandului nostru a fost asociat cu ideea de preparate/materii prime expirate sau neconforme.
Asiguram atât onorata clientela cat si oficialii ANPC de deplina noastră colaborare in atingerea si menținerea standardelor normale de lucru.

Va mulțumim ca sunteți alături de noi de peste 5 ani de zile si va încurajăm ca in cazul in care un produs nu este pe gustul dvs. sa luați legătura cu angajații bistro-ului pentru a indrepta pe loc situatia creata”, au transmis reprezentanții Bistro Engels City.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.