În urma unui control făcut pe data de 20 septembrie de către Protecția Consumatorilor Cluj, în zonele de alimentație publică din Iulius Mall s-au constat o serie de nereguli. S-au aplicat sancțiuni și opinia publică a judecat aspru, dar cu toate acestea neregulile au fost remediate.
Ne cerem scuze clienţilor şi îi asigurăm că prioritatea noastră este oferirea unor servicii la cele mai înalte standarde, aşa cum i-am obişnuit până acum.
Subliniem faptul că Administrația Iulius Mall Cluj este preocupată constant de respectarea normelor sanitare şi de igienă prevăzute de legislaţia în vigoare. Iulius Mall Cluj realizează operațiuni de dezinsecție, dezinfecție și deratizare cu o frecvență sporită, mai exact de patru ori pe lună, în zona de food court, incluzând spațiile operatorilor, sala de mese, grupurile sanitare din proximitate și alte spații comune. De asemenea, zilnic, după finalizarea programului, în zona food court se efectuează operațiuni complete de curățenie și degresare, atât în spațiile închiriate, cât și pe cele comune.
În ciuda tuturor acestor eforturi constante, a îndeplinirii programului de efectuare a dezinsecției în toate locațiile, a respectării etapelor, a frecvenței de realizare a proceselor, a calității și concentrației substanțelor folosite, sunt factori independenți de activitatea noastră care pot genera neconformităţi.
Le mulţumim clienţilor pentru fidelitate şi îi aşteptăm să revină cu încredere în food
court-ul Iulius Mall.
Citește și: ANPC a închis mai multe restaurante din Iulius Mall
Sursa: servuscluj.ro