Primăria municipiului Cluj-Napoca a inițiat procedura de consultare publică, în conformitate cu prevederile Legii nr.52/2003 privind consultarea publică și transparența decizională pentru proiectul de Hotărâre referitor la Regulamentul privind condițiile de utilizare a trotinetelor electrice închiriate prin intermediul unei platforme online, în regim self-service, pe domeniul public al municipiului Cluj-Napoca.

Prin O.U.G. nr.13/2020 din 4 februarie 2020 de modificare și completare a OUG nr.195/2002 privind circulația pe drumurile publice, a fost reglementată circulația trotinetelor electrice pe drumurile publice.

Primăria municipiului Cluj-Napoca a elaborat un proiect de Regulament prin care se stabilesc condițiile de utilizare a domeniului public de către operatorii de flote de trotinete electrice și utilizatorii acestora, în limitele competențelor și atribuțiilor autorității publice locale, astfel încât circulația în municipiu să se desfășoare în condiții de siguranță pentru toate categoriile de participanți la trafic.

Se stabilesc, inclusiv, o serie de obligații în sarcina operatorilor de flote de trotinete electrice cu privire la asigurarea unor cerințe de calitate și siguranță în activitatea desfășurată, relația cu autoritatea publică locală și condițiile financiare. Regulamentul elaborat de către Primăria municipiului Cluj-Napoca este în concordanță cu dispozițiile similare stabilite de către autoritățile publice din alte orașe europene, Paris și Bruxelles.

Etapa consultării publice are loc în perioada 04-21 septembrie 2020. Persoanele interesate pot trimite sesizările, observațiile, punctele de vedere la adresa de email: consultarepublica@primariaclujnapoca.ro sau pot înregistra adrese scrise la Serviciul Centrul de Informare pentru Cetățeni, str. Moților nr.7 sau la orice primărie de cartier.

Proiectul de Hotărâre, precum și anexele acestuia pot fi consultate la secțiunea Dezbateri publice sau aici.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.