Compania Wizz Air a fost acuzată de rele practici, după ce zeci de pasageri s-au trezit că au de achitat 40 de euro pentru a face check-in.

”Wizz Air ne-a cerut 40 euro de persoană pentru check-in dacă nu îl faci on line, dar nu apare nicăieri pe site-ul companiei acest tarif. La ora 10 nu mergea check-in-ul online pe site-ul Wizz Air pentru zborul de Bologna, care urma să plece de la Cluj la ora 13,25, dar are întârziere și va decola la ora 14,10.”, a spus un pasager pentru Cluj24.

Acesta a fost obligat să achite 129 de euro pentru trei persoane deși nu era vina sa.

”Avionul are întârziere, nu se știe când pleacă, dar bănuții de check-in i-au luat. Ce făceam dacă nu aveam acești bani la mine? Rămâneam la Cluj?”, s-a întrebat acesta. ”Wizz Air, ca și multe alte companii, nu există ca formă juridică în România. Deci nu există o entitate juridică Wizz Air România pe care să o tragi la răspundre. Nu ai cu cine vorbi, doar un call center este”, a mai spus pasagerul. Acesta va face o plângere la Protecția Consumatorilor.

Citește și: „Papa”  Iancu de la Căpușu Mare a transformat comuna pe care o conduce într-un mic Vatican

5 COMENTARII

  1. Plângere la protecția consumatorilor= frecție la picior de lemn. Instituția care ar trebui sa protejeze consumatorii este doar încă un loc călduț pentru pcr. Totul pe banii contribuabililor. Trăiască statul ” democratic” și conducerea mandra și grasă, contribuabilii valorăm cat un c….

  2. Degeaba criticam Wizz Air, ei sunt doar profitorii ,vinovați sunt loazele care conduc aceasta țară și care le-au creat condiții să-și bată joc de români. Daca nu distrugeau TAROM–ul ci îl făceau rentabil nu arputea Wizz să-și facă de vap

  3. Multi nu știu, însă aici e vorba de pasageri neasumati și care nu cunosc regulile de călătorie cu avionul. A fost taxat pentru asta. Articolul pare să ia partea pasagerilor fără să investigheze mai mult în situatie.
    Răspunsul la întrebarea „dacă nu avea bani la el, rămânea în Cluj?” Este DA, nu e primul și nici nu va fi ultimul căruia să i se refuze imbarcarea

    • Bună,
      Din păcate aeroportul din Cluj e ceva particular, eu pt o banală cerere de informatii la uficiul vamal am fost jignită de proprii mei semeni, cerând o simplă informatie. Wizzair era o compagnie destul de bună, politica aeroportului é diversă, fiecare cu regulile sale. Dacă wizzair opereaza pe aeroportul din Cluj fiți siguri ca au un birou de reprezentanţă unde sa faceti reclamatie. In final, evitati aeroportul din Cluj.Noroc in viitor

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.