Clubul de fotbal CFR 1907 Cluj are un nou partener oficial: Rosia Montana Gold Corporation (RMGC), companie care face pregatiri pentru exploatarea resurselor aurifere din zona miniera care dateaza de pe vremea dacilor. Astfel, compania duce mai departe politica de implicare sociala in care a investit pana acum sute de mii de dolari. In schimbul sponsorizarii oferite echipei, RMGC va avea publicitate pe stadionul CFR, dar nu si pe tricouri, aspect care va fi rediscutat anul viitor, daca va incepe exploatarea.

 
Directorul general al RMGC, Dragos Tanase, a declarat ca parteneriatul cu echipa campioana a Romaniei nu face altceva decat sa completeze obiectivele managementului romanesc al proiectului de a se implica si in viata sportiva si culturala a zonei pentru a sprijini traditia si performanta. ”Speram ca si CFR sa continue performantele, ambele ne dorim aurul, si aici ma refer la locul I in campionat, nu doar la a scoate aurul din pamant”, a declarat Tanase.
 
Regional Communications Manager al RMGC, Catalin Hosu, a povestit pentru „Gazeta de Cluj” mai multe despre proiectele de implicare sociala ale companiei. RMGC a fost partener si sponsor al mai multor evenimente culturale din Cluj-Napoca, printre care Balul Operei si Festivalul International de Film Transilvania (TIFF). Pana acum, RMGC a investit peste 400 de milioane de dolari in asemenea proiecte, Hosu explicand ca „implicarea sociala a RMGC va fi tot mai puternica pe masura ce se va avansa in proiect”. Astfel, Compania doreste sa promoveze si in viitor in tot ceea ce inseamna traditie si valoare in Transilvania, iar proiectele de pana acum au reprezentat doar un punct de plecare.
 
In Rosia Montana, RMGC a inceput un amplu proiect de restaurare si punere in valoare a patrimoniului, fiind implicati si in proiecte educationale, in parteneriate cu scoli si licee din zona. Pentru RMGC, pregatirea profesionala a locuitorilor din localitate „tine de politicile de implicare sociala si de cele de resurse umane. Deja, peste 2.000 de persoane au beneficiat de cursuri de pregatire profesionala gratuita, finantate de RMGC, in domenii altele decat mineritul, pentru ca este nevoie si de incurajarea unei economii alternative care va incuraja dezvoltarea durabila a zonei”, a declarat Catalin Hosu. Compania pregateste deja o baza de date cu persoanele din zona care isi doresc sa lucreze in cadrul proiectului minier; doar anul trecut s-au inregistrat 1.500 de cereri de locuri de munca si s-au facut 200 de angajari. Politica de resurse umane a RMGC se va concentra pe populatia din zona, unde exista o lipsa acuta de locuri de munca. Proiectul minier va crea in jur de 3.000-4.000 de locuri de munca, astfel ca oferta pentru piata de munca va depasi zona Rosiei Montane.

Diana Gabor

1 COMENTARIU

  1. imi pare bine ca CFR ul face acest partenerit, avea probleme economice destul de grave si acum isi poate continua performanta pe care a realizat-o anul trecut, HAI CFR

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.