Într-un studiu al companiei Nielsen realizat în intervalul decembrie 2011-mai 2012, s-a observat că un număr de cinci companii își împărțeau 74,7% din piața borșului, din punct de vedere al volumului de vânzări și 73,9% din valoarea vânzărilor. Lider era la acel moment “borșul Dănilă”, urmat de “borșul Dalco”. Pe locul trei se afla “borșul Acrișorul”, pe patru “borșul ABC” și  pe cinci “borșul Pf Enache”.

Însă în ultimul an clasamentul s-a schimbat, urmare a pătrunderii agresive pe piață a “borșului Olimpia” și a “borșului Contec”, cu variantele lor borș proaspăt/borș pasteurizat, produse de Contec Foods din Tecuci, companie care din 2012 până în prezent a reușit să-și securizeze o felie masivă din piața borșului din România, pătrunzând pe rafturile marilor retaileri, de la hypermarketuri, până la rețele de discounteri.

Agrointel

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.