Românii caută în medie, pe internet, de peste 36.000 de ori pe lună sintagme de genul „pariuri sportive”, în cifre absolute piaţa locală fiind ţara din Europa cu cel mai mare interes pentru astfel de activităţi. Raportat la populaţie însă, piaţa locală se află pe locul patru în Europa, cu 1,9 căutări per 1.000 de oameni, devansată fiind de Malta, Irlanda şi Cipru, arată o analiză a platformei TopRatedCasinos.co.uk.

La polul opus se află ţări precum Spania, Italia, Germania sau Polonia unde interesul este extrem de scăzut în rândul populaţiei pentru astfel de căutări şi pentru astfel de activităţi.

De cele mai multe ori, pariurile sportive sunt asociate cu intuitia si norocul de moment. In esenta este nevoie de stabilirea unei strategii si a unui plan bazat pe o serie intreaga de cunostinte. Pentru ca sansele de castig sa creasca, sfaturile oferite de profesionisti sunt orientate spre strategii tratate diferential, in functie de sporturi, ceea ce implica valoarea cotelor prezentata de fiecare casa de pariuri.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.