Zilele acestea „Clujul inseamna “UNITED”.  Unitatea dintre romani si maghiari, cu ocazia” Zilelor Culturii Maghiare”.  Este vremea dialogului ,al pretuirii valorilor celuilalt.  A diversitatii de evenimente, toate unite sub aceeasi umbrela. Este vremea sa avem un simbol comun pe care sa il purtam cu mandrie.

Iubim Transilvania si credem ca multiculturalitatea acestei regiuni e exact ceea ce o face atat de speciala. Poate ca nimic nu exprima mai bine modul in care intelegem spiritul Transilvaniei si al Clujului ca aceasta noua colectie pe care o vom lansa astazi. Va prezentam:  UNITED.  Parte a proiectului “ Transylvania Beyond”.

Proiectul ’Transylvania Beyond’ exista pentru ca am vrut sa prezentam adevarata Transilvanie turistilor straini. E primul brand turistic regional din Romania facut profesionist, dar mai ales e un proiect facut cu mult suflet.

Speram ca incepand de azi vom vedea tot mai multi ardeleni romani si maghiari purtand cu mandrie acest simbol. Vom sti atunci ca Transilvania priveste spre viitor”. Un viitor al nostru comun – fara dezbinare, cu unitate pentru a fi competitivi si a conta ca entitate in competitia permanenta de pe piata globala.

 

Despre brand-ul “Transylvania Beyond “https://www.facebook.com/transylvaniabeyond?fref=ts

Atasat imagine “UNITED”.

 

Despre “ Primul brand turistic al Transilvaniei:  “THE LAND BEYOND THE FOREST®”

 

Toți credem că ar trebui ca România să se promoveze mai bine turistic dar nu sunt suficiente initiative in acest sens. Deși este de departe cel mai puternic brand al Romaniei, Transilvania nu are un brand turistic al ei. Așa că ne-am gandit să schimbam asta și vă prezentăm primul brand turistic al Transilvaniei: “THE LAND BEYOND THE FOREST®”, inspirat din traducerea din latina a numelui Transilvania, “tara de dincolo de paduri”, un nume cu o vechime de o mie de ani.

 

Am folosit ursul ca simbol al bogăției noastre celei mai de preț, natura Transilvaniei, cu munții, pădurile și o faună unică în Europa. Am folosit roșu, albastru, negru și galben, culorile pe care le găsim pe stema veche de secole a regiunii noastre.

 

Pentru a ne apropia de publicul clujean am deschis și un brand shop în centrul orasului,  la parterul magazinului Central,  oferindu-le clujenilor și turiștilor o gama variata de cadouri și suveniruri marca I Love Cluj și Transylvania Beyond.

 

Andrei Mutu, I Love Cluj: “Avem o colaborare foarte bună cu magazinele care ne vând produsele, insă mereu mi-am dorit un loc de unde să poti cumpăra doar suveniruri și cadouri deoarece cred că orașul are nevoie de un astfel de magazin specializat pe acest segment, unde poți găsi toată colecția de produse. L-am intalnit pe Adrian Docea care de 10 ani își dorea să lanseze un brand pentru Transilvania și ne-am hotarat să facem ceva în acest sens și să lansăm un brand pentru această regiune și un magazin concept care să includă produse cu Transylvania Beyond și I Love Cluj. Am făcut sacrificii pentru a lansa acest produs și scopul nostru nu este de exploata financiar această zonă, ne dorim să lansăm colecții de produse noi și să facem ceva frumos pentru turiști și locuitori.”

 

Adrian Docea: “Transilvania nu avea brand turistic. Si cum au trecut vreo 1000 de ani de când există Transilvania și nimeni nu dădea semne ca face unul, l-am făcut noi. Îi zice „The Land Beyond The Forest”, are urși colorați, oi nedumirite, cioban ungurean, steaguri, vampiri fără dinți și alte lucruri ardelenești minus slănina cu ceapă (deocamdată). Proiectul face parte dintr-o platformă numită Wondermarks, lansată în acest an împreună cu Elena Hurjui, celălalt co-fondator al platformei. Ne-am dorit ca expertiza noastră pe branding, marketing și advertising să aibă un impact social și să ajute tineri antreprenori, și așa a apărut Wondermarks. Activăm pe doua fronturi: ajutăm startupuri clujene existente și lansăm startupuri noi chiar de aici din Cluj. “The Land Beyond The Forest” este de altfel primul startup lansat pe platforma Wondermarks”.

 

Elena Hurjui: “Transylvania Beyond este, dincolo de un start-up de suveniruri, o suma de povesti ardelenesti ilustrate in obiecte, fiecare poveste cautandu-si o casa fie aici in Cluj, fie departe. In plus, recunosc, suntem pasionati de design, asa ca am visat la mici obiecte frumoase care nu doar sa fie daruite ca un memento al Transilvaniei, ci si cumparate, pastate si purtate.”

 

Colecția de produse I Love Cluj include căni pe diferite teme, termosuri, tricouri și obiecte pentru birou, acasă sau de vacanță. Colecția de tricouri Transylvania Beyond include modele ca: ursul carpatin, miorița, mesaje cu tâlc, steagul Transilvaniei și multe altele. Pe lângă tricouri, puteți găsi: termosuri, căni din porțelan, sacoșe, genți, ochelari de soare.

 

Ne adresăm turiștilor care vizitează zona dar și localnicilor care iubesc Transilvania și Clujul, sau doresc sa aibă produse cu un design modern și elegant. Fiind primul magazin de suveniruri și cadouri moderne din Cluj, ne dorim să fie un punct de referință pentru clujeni și turiști, având ca scop promovarea orașului și a regiuni din care facem parte.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.