Primăria municipiului Cluj-Napoca a retras atestatele a şapte administratori, ca urmare a neregulilor constatate de inspectorii Serviciului Administraţie locală, relaţii cu asociaţiile de proprietari în cursul anului 2008.
„Gravitatea şi impactul deficienţelor constatate, legate de nerespectarea de către administratori a prevederilor Legii nr. 230/2007, HG nr. 1588/2007, OMEF nr. 1969/2007, Decretului nr. 209/1976, Legii contabilităţii, a atras după sine dispoziţia primarului Sorin Apostu de retragere a atestatelor pentru următorii administratori de imobile: Szacs Anna, Piaţă Mihail, Lorincz Aranka, Şipoş Gavril, Sabo Ioan, Morar Viorel şi Toader Ioana.
Retragerea atestatelor s-a făcut în conformitate cu prevederile art. 58 (4) din normele metodologice de aplicare a legii asociaţiilor de proprietari, aprobate prin HG nr. 1588/2007, precum şi ale pct. 13 din Metodologia de atestare a administratorilor de imobile – persoane fizice, aprobată prin HCL nr. 111/2008” se prevede în comunicatul de presă remis de biroul mass-media din cadrul Primăriei municipiului Cluj-Napoca.
În municipiul Cluj-Napoca sunt atestaţi aproximativ 1.600 administratori.
În municipiul Cluj-Napoca sunt atestaţi aproximativ 1.600 administratori.
Ultima sesiune de atestare a administratorilor de imobile persoane fizice a avut loc în data de 27 februarie, anul acesta. La această sesiune s-au prezentat 33 persoane, din care 25 au întrunit peste 70 de puncte, din maximul de 100 puncte. (S.C.)