Conducătorii KFC România au început să se scuze imediat după publicarea imaginilor cu șoarecele surprins în zona de livrare a fast food-ului, explicând că tocmai în acea zi plănuiau să mute punctul de livrare din gang în interiorul restaurantului și că ar fi programat deja o deratizare. Cu toate acestea, încearcă să arunce o parte din vină și pe locatarii cu care împart gangul.

”Dorim să vă informăm faptul că imaginile prezentate în articolul apărut în data de 05 Iulie 2021 redau holul de acces al locatarilor din clădirea în care funcționează și restaurantul KFC. Menționăm că acest spațiu nu face parte din aria închiriată, fiind vorba despre o zonă comună în care sunt depozitate pubelele aferente deșeurilor tuturor locatarilor, precum și al restaurantului nostru. 

Având în vedere contextul și restricțiile impuse în perioada pandemiei, curierilor li s-a permis intrarea prin acest hol de acces al locatarilor, dar, dorim să vă informăm faptul că, începând de astăzi, 6 iulie, odată cu relaxarea măsurilor, acestora li va permite ridicarea comenzile din interiorul restaurantului, din zona caselor de marcat.

În ceea ce privește incidentul semnalat în articol, menționăm faptul că, la data apariției articolului deja solicitasem intervenția unei firme specializate care a efectuat deratizarea acelei zone. Având în vedere că este un spațiu comun, mizăm pe responsabilitatea noastră a tuturor pentru a păstra cele mai bune condiții de curățenie și siguranță”, au precizat responsabilii KFC România.


Citește și: Un șoarece a fost filmat la KFC-ul din Cluj-Napoca

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.