Modernizarea podului Garibaldi ar putea da peste cap și mai mult traficul pe ruta Florești – Cluj-Napoca. Deși abia au fost votați indicatorii tehnico-economici pentru modernizarea podului, reprezentanții Primăriei se gândesc deja ce vor face cu traficul. Consilierul local Radu Moisin a propus, marți, în cadrul ședinței de Consiliu Local ca centura ocolitoare din Florești să fie închisă.

“Acel drum agricol transformat în centură trebuie să dispară. Traficul în tot cartierul Grigorescu este dat peste cap, în special în zona străzilor Donath şi Bucura, iar singura posibilitate reală de a ieşi din cartier e Podul Garibaldi. Şi acesta se va închide pe durata lucrărilor şi alternativele vor rămâne zona Dragalina, zona Horea. Vor fi cozi de câteva ore în acest cartier. Din punct de vedere al supravieţuirii, a minimului de calitate a vieţii, ar trebui să ne gândim serios ca pe perioada lucrărilor la Podul Garibaldi acel aşa zis tronson de centură ocolitoare din Floreşti să nu mai existe. Mă refer la prelungirea străzii Donath”, a declaarat Radu Moisin.

În urmă cu mai bine de trei ani, primarul Emil Boc anunţa reabilitarea podului Garibaldi. Într-o conferinţă de presă, a prezentat planşe şi un material video cu modelul noului pod, care ar fi urmat să fie atât de trainic încât să reziste 70 de ani.

Deşi, proiectul de modernizare a podului Garibaldi a fost anunţat încă din 2013, în patru ani nu s-a făcut altceva decât să se actualizeze documente care au adus şi modificări ale valorii lucrărilor. În septembrie, proiectul de construire a podului Garibaldi a fost majorat cu 2,1 milioane lei, astfel că valoarea acestuia este acum estimată la 7,1 milioane lei, cu TVA.

2 COMENTARII

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.