Alina Negru este manager general la Emerson Cluj, companie care a facut in ultimii 5 ani profit cumulat de peste 50 de milioane de euro.
Cu toate acestea, la implinirea a 15 ani de la inaugurarea fabricii, Alina Negru nu a catadicsit sa plateasca advertoriale in presa locala, macar sa marcheze evenimentul cum se cuvine. Sigur, Alina Negru urineaza pe presa locala, cand, insa, e vorba de Ziarul Financiar, scoate imediat banul gros.
Astazi, Emerson a primit vizita unui tiriplici care e interimar la Ambasada SUA. E un eveniment privat.
Dar atunci, daca nu vrei sa platesti advertoriale, nu ne inviti la eveniment, de ce iti pui tarancile de la firma de PR sa ne spameze? Matusa Alina Negru, tine minte de la noi: le platesti degeaba pe tampitele alea de al 2Active PR cu mii de euro pe luna. Asta nu e PR. Este spam. Ce trimit ele nu e „stire”, ci e cersetorie de free media. Adica un comportament mizerabil.
Astazi, Emerson si Alina Negru, aia care se imbraca mai rau ca o nuntasa, n-au avut niste firfirei sa isi cumpere advertoriale din profitocul pe care il fac platind salarii de mizerie angajatilor Emerson. Foarte bine, nu erau obligati. Dar nici noi nu suntem obligati sa acceptam lipsa de respect a acestei matusi.
Sursa: ziardecluj.ro