Gazeta de Cluj a prezentat cazul unui bătrân în vârstă de 78 de ani care a rămas fără proteza dentară și fără peste 1.000 de euro după ce a apelat la serviciile medicului stomatolog Mihaela Socolov. Omul a făcut plângere penală împotrica dentistului, dar procurorii și instanța clujeană i-au respins pretențiile ca fiind nefondate.

” În baza art. 341 alin. 6 lit. a) C.proc.pen. respinge ca nefondată plângerea formulată de petentul RACHITA IOAN, în contradictoriu cu intimata SOCOLOV MIHAELA. În temeiul art. 275 alin. 2 C.proc.pen. obligă petentul la plata cheltuielilor judiciare avansate de stat în cuantum de 100 de lei. Definitivă. Pronunţată în camera de consiliu”, aratpă soluția pe scurt a Judecătoriei Cluj Napoca.

Gazeta de Cluj a prezentat într-un articol cum, la îndemnul unor rude de-ale sale, clujeanul a apelat la cabinetul doamnei doctor stomatolog Mihaela Socolov, cabinet care se află pe Calea Moţilor, în vederea unui implant dentar. După consultaţiile de specialitate, a aflat că este nevoie de intervenţie chirurgicală şi că această procedură va costa 3.500 de lei, iar pentru proteza mobilă a mai achitat încă 2.800 de lei.

Pacientul nu a suportat proteza, iar după patru luni de zile, a început să aibă dureri foarte mari la introducerea sau scoaterea acesteia din cavitatea bucală. Totul a devenit un coşmar pentru el, făcând constant naveta casă-stomatolog, iar în cele din urmă proteza s-a blocat în gură, nemaiavând ce să facă. Moment în care s-a întors la cabinetul de pe Calea Moţilor, iar medicul stomatolog, împreună cu asistenţii, i-au sustras toată lucrarea, inclusiv implanturile. Acesta a rămas cu răni foarte grave în cavitatea bucală, iar medicul l-a lăsat să plece acasă exact în starea în care era.

Mai mult, pacientul susţine că nu a deţinut nicio chitanţă până în momentul în care i-a fost sustrasă lucrarea. Proteza nu a corespuns cerinţelor, nu se plia pe structura gurii, acesta având dureri insuportabile. A cerut banii înapoi, dar a fost refuzat pe motiv că pentru proteză s-au folosit materiale foarte scumpe. Încercarea de a avea o înţelegere cu doamna medic Socolov a eşuat.

Prima plângere depusă a fost la Colegiul Medicilor Dentişti din Cluj, răspunsul acestora fiind că doamna Socolov nu a avut abateri disciplinare până în momentul de faţă, nefiind înregistrată vreo sancţiune de acest gen. Un alt motiv menţionat pentru care acesta nu şi-a primit banii înapoi este că pacientul a fost informat în legătură cu complicaţiile care ar fi putut urma, fapt atestat prin semnătura acestuia.

În cele din urmă, omul a apelat la acţiunea în judecată.

„Am încercat să am o înţelegere cu medicul Mihaela Socolov, dar aceasta mi-a fost ostilă, a refuzat refacerea lucrării, (deşi am achitat toate sumele de bani pretinse), teoretic şi legal, lucrarea ar trebui să dispună de o garanţie. Nu s-a întâmplat acest lucru, medicul nu mi-a garantat lucrarea”, a declarat el.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.