Conform Monitorul de Cluj, trenul metropolitan și metroul promise de Emil Boc încep să prindă contur la Cluj, fiind efectuate primele lucrări.

În zona industrială a Clujului au apărut mai multe echipe de muncitori care execută lucrări de foraje geothenice pentru elaborarea studiilor de fezabilitate pentru realizarea trenului metropolitan și a metroului.

Viitoarea magistrală de metrou Florești – Cluj-Napoca va avea un traseu în lungime de aproximativ 20 de km și va număra 19 stații subterane și un depou subteran. Dintre acestea, 14 stații vor fi amplasate pe teritoriul municipiului Cluj-Napoca, pe axa vest-centru-est și vor deservi principalele puncte de interes.  

„E un proiect de maximă importanță atât pentru Cluj-Napoca și zona metropolitană cât și pentru întreg județul. Tocmai de aceea, realizarea metroului va beneficia de sprijinul constant al Consiliului Județean, astfel încât să devină realitate cât mai curând”, a declarat președintele CJ Cluj, Alin Tișe.

Traseul propus al metroului este următorul: zona de sud a comunei Florești – viitorul spital regional de urgență – centrul comercial din Florești – cartierul Mănăștur – centrul orașului Cluj-Napoca și zona de est a orașului, respectiv zona Aurel Vlaicu/Podul Ira.

Zona Podului IRA este unul dintre cele mai importante puncte din proiectul metroului. Conform proiectului, în zona respectivă va fi făcută legătura între metrou și trenul metropolitan care ar urma să ducă până la Aeroportul din Cluj.

Citeşte şi: A fost emis certificatul pentru urbanism pentru metroul din Cluj-Napoca

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.