Rezidenții de pe strada Alverna 24-25 din Cluj-Napoca sunt tot mai nemulțumiți de serviciile de salubritate prestate de compania Supercom. Aceștia reclamă faptul că gunoiul nu a fost ridicat conform contractului, care prevede colectarea deșeurilor de două ori pe săptămână. Deși au trecut deja două săptămâni de la ultima colectare, problema nu a fost rezolvată, iar locuitorii sunt nevoiți să trăiască în condiții insalubre.

Unul dintre locuitori a relatat că a sunat de cinci ori la dispeceratul Supercom, de unde i s-a promis că problema va fi rezolvată imediat. Cu toate acestea, gunoiul rămâne neridicat, iar locuitorii sunt nevoiți să facă sesizări repetate pentru ca serviciul să fie prestat conform contractului. Această situație s-ar repeta aproape în fiecare lună, provocând frustrare și nemulțumire în rândul celor afectați.

Rezidenții cer autorităților locale să ia măsuri urgente împotriva Supercom și să asigure respectarea obligațiilor contractuale pentru a preveni repetarea acestor situații neplăcute.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.