Prezentările sau descrierile manipulative nu au avut în ultimii ani un efect spectaculos în creșterea Strategiilor de Vânzări . În 2015 rezultatele folosirii lor va scădea și mai mult.
Iată 5 recomandări pentru optimizarea strategiei de vânzări pentru 2015.
- Achizițiile la nivel B2B devin mai inteligente iar așteptările în privința ta cresc
“Mă cunoști înainte să ne întâlnim” este noua așteptare în rândul factorilor de decizie din cadrul companiilor. La urma urmei ei deja te cunosc pe ține. Utilizând tehnologia, internetul și sistemul de referințe (business networking) sunt bine informați cu privire la compania ta, produsele tale și chiar despre profilul tău de vânzător. Doar trăim în epoca în care informația este la un click distanţă. Ce presupune asta? A apărut un nou pas în procesul de vânzare de care e bine să ții cont.
Pentru a avea succes în 2015, forța de vânzări trebuie să înțeleagă acest context, să își remodeleze atitudinea și gândirea si să livreze Excelenţă. Acesta este motivul pentru care recomandăm ca în strategia ta de training din 2015 să le oferi angajaților șansa să își perfecționeze tehnicile de comunicare.
- Cumpărătorii și-au schimbat comportamentul
Din perspectiva acestor shimbări comportamentale, clienții interacționează cu compania ta prin multiple canale. Pentru a te poziționa ca lider în domeniu, vei fi nevoit să pui accentul mai puternic pe formarea angajaților ce interacționează direct cu clienții pentru a obține cu adevărat Excelenţă în relația cu clienții. O bună cunoaștere a psihologiei clienților, a PERCEPȚIEI lor, a noilor stimuli de declanșare a dorinței de cumpărare va fi dublată de o atentă corecție acordată strategiei de vânzare în portofoliu și a noilor piețe.
- Schimbările frecvente îi afectează inclusiv pe clienții tăi
Volatilitatea pieței a condus la o schimbare continuă a priorităților, ceea ce crește complexitatea afacerilor de zi cu zi. Și tu o resimți și clienții tăi o resimt! Drept pentru care forța ta de vânzări este nevoită să aibă atitudinea, convingerea, implicarea și dorința de a își îndeplini obiectivele, pentru a fi agilă, adaptabilă și capabilă să se adapteze PERCEPȚIEI clienților asupra calității produsului sau serviciului tău si să vină cu soluţii inovatoare la probleme și cerințe dificile.
- Tehnologia face parte din viaţă dar nu înlocuiește forța de vânzări
Dorinţa de cumpărare are la bază implicit stabilirea unei relații de încredere. Chiar dacă există o multitudine de dispozitive tehnologice, oamenii ce se bazează pe conexiuni emoționale sunt cei ce continuă să aducă avantaje competitive pentru organizaţie. Tehnologia schimbă primul pas al abordării clientului și al contactului cu produsul însă intensifică nivelul calităților interpersonale necesare în procesul de vânzare. Acum mai mult că niciodată forța de vânzări trebuie să știe cum să câștige încrederea rapid, iar acest fapt presupune ca atitudinea, motivele și principiile lor să se alinieze cu ceea ce clienții valorifică mai mult.
- Seriviciul de consultanţă în afaceri multiplică valoarea deja adusă de trainingurile de vânzări și relații cu clienții
Investind în oameni, creșterea este una continuă iar schimbarea vine din INTERIOR către EXTERIOR.
“Până acum cursurile erau privite mai mult ca un eveniment decât ca un proces în sine. Un proces de dezvoltare necesită continuitate și oferă rezultate în timp, pas după pas.
Până acum, în programele de curs nu se făcea altceva decât un transfer de cunoștințe, idei, concepte, informații. Procesul de transformare înseamnă concentrare asupra OMULUI în întregul său: minte, corp, și suflet.
Companiile ce adoptă acest mod de gândire se distanţează de ceilalţi în momente cheie” – Adelina Cîrstea – Business Excellence Expert – SharExperience.
Implementarea conceptului SharExperience – Growing People duce la:
– Dublarea productivității și perfomanţei angajaților.
– Crește gradul de satisfacţie al angajaților, implicit gradul de satisfacţie al clienților.
– Asigură o bună înțelegere a direcțiilor critice ce necesită corecţie și dezvoltare.
– Oferă toate instrumentele și cunoștințele necesare dezvoltării afacerii.
– Creşte încrederea oamenilor şi amplifică exponenţial gradul de implicare.
Pe măsură ce mediul continuă să se schimbe şi să crească în complexitate, presiunea asupra managerilor de vânzări și vânzătorilor de a se adapta rapid și a se ridica la nivelul așteptărilor, este din ce în ce mai mare. Asiguraţi-vă că planurile de training pentru 2015 sunt în concordanţă cu o strategie ce reîntăreşte atitudini și principii ce vor da rezultate pe termen lung.
Pentru mai multe detalii vă rog nu ezitaţi să maă contactaţi