În topul celor mai valoroase branduri ale lumii, Toyota este prima marcă auto clasată. Însă, compania auto japoneză ocupa abia locul al 27-lea în clasamentul în care Apple ocupă prima poziţie. (Studiul Top “100 BrandZ” acoperă companii din 13 domenii de activitate.) Al doilea brand auto prezent în topul celor mai valoroase companii este BMW, bavarezii ocupând poziţia 30, cu o cifră de afaceri de peste 22 miliarde dolari. (În anul 2010, BMW a fost desemnat cel mai puternic brand auto!) Mercedes-Benz se află pe locul 50, în urcare 3 poziţii, cu o cifră de afaceri de 15,3 miliarde dolari. Honda s-a clasat pe poziţia a 56-a, Porsche a căzut un loc, ocupând poziţia a 66-a. Ultima marcă auto prezentă în acest top este Nissan, locul 88 din 100. Pe lângă lista celor mai valoroase 100 companii din lume, indiferent de domeniul de activitate, “Millward Brown” a realizat şi un top al mărcilor auto. Ordinea este următoarea: Toyota, BMW, Mercedes, Honda, Porsche, Nissan, VW, Ford, Audi şi Lexus. Revenind la Top “100 BrandZ”,  prima poziţie a revenit companiei Apple, cu o valoare de 153 miliarde dolari, după ce Google a dominat lista patru ani la rând. IBM încheie “Top 3 cele mai valoroase branduri din lume”, în dauna brand-mastadonţilor McDonald's, Microsoft sau Coca-Cola.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.