Un tronson de aproximativ 400 de metri din Cluj-Napoca — de la intrarea din strada Primăverii până în Aleea Rucăr — este complet lipsit de iluminat public, în ciuda sesizărilor repetate făcute de localnici.

Totul a început în seara zilei de 4 aprilie, când un locuitor din zonă a sunat la numărul 0264/984 pentru a semnala problema. Deși i s-a promis că sesizarea va fi transmisă mai departe, în noaptea următoare, când a revenit cu un nou apel pentru a cere detalii, i s-a spus că nu există nicio sesizare înregistrată. Apelul, deși confirmat de înregistrările din telefonul său, pare să fi fost trecut cu vederea.

Sesizarea a fost înregistrată în cele din urmă în sistem. Însă, iluminatul tot nu a fost remediat. A urmat un nou apel, în aceeași seară, de această dată din partea soției, care a primit un nou număr de sesizare. Rezultatul? Bezna a rămas.

Locuitorii se întreabă dacă cei responsabili de iluminatul public lucrează „după un program de gravide – 6 ore pe zi, 5 zile pe săptămână”, sau dacă intervențiile ar trebui să funcționeze non-stop, în special când e vorba de siguranța oamenilor.

Cei afectați acuză faptul că o intervenție făcută în cursul zilei de 4 aprilie, de către un electrician care lucra la unul dintre stâlpi (chiar în dreptul scării 11), ar fi declanșat această avarie. „Dl Dorel, care părea mai preocupat de indicațiile primite la telefon decât de ce avea de făcut, nu putea interveni într-o zi în care nu urma weekendul?”, întreabă, retoric, una dintre persoanele care au făcut sesizarea, transmisă prin aplicaţia My Cluj.

 „E inadmisibil ca într-un oraș ca Clujul să stăm trei zile în întuneric total, fără explicații, fără o estimare a timpului de remediere”, încheie aceștia.

Citește și: CNA pregătește cenzura oficială în România. Guvernul vrea să controleze tot ce vezi, auzi și spui

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.