Un clujean a trimis pe adresa redacției o scrisoare în care spune că se simte înșelat de modul în care Fan Courier Cluj operează. ”Pe site-ul firmei apar urmatoarele: timpul mediu de livrare este 24 ore, dar acesta poate varia. Deasupra apare foarte frumos reclama ,, Din respect pentru breasla nu promitem ce nu putem realiza’’. Din respect pentru breasla schimbam competitie in colaborare’’ Si ca o ofensa la adresa clientilor: ,, Se schimba multe, liderul ramane acelasi’’. Astea sunt afirmatiile pe care Fan Caurier nu si le respecta si cu care isi inseala clientii.
Cand mergi sa depui pachetul la ghiseu, ti se spune ca poate dura mai mult de 24 ore, 2-3 zile. A doua afirmatie mincinoasa. In realitate dureaza peste o saptamana. Si nu cred ca se intampla fara intentie. Sunt convins ca intentia lor este sa intarzie coletele, ascunzandu-se in spatele afirmatiilor ca lipsa de personal si multitudinea de comenzi determina aceste intarzieri. Eu sunt consvins ca nu iau nici o atitudine pentru a schimba aceasta situatie pentru ca persista de la finele anului trecut.
In momentul in care doresti sa depui o sesizare sau reclamatie, afli cu stupoare ca nu exista nici o sectiune dedicata acestui lucru.
Ti se pun la dispozitie o serie de numere de telefon la care nu raspunde nimeni. Daca suni la numarul de la sediul central dupa vreo 15 minute raspunde cineva, care iti spune unde se afla coletul (de parca nu stiai) si ca o sa le transmita colegilor sa livreze mai repede si sa mai incerci sa iei legatura cu ei.
Personal m-am confruntat de mai multe ori cu aceasta problema, si am fost nevoit sa beneficiez de serviciile lor pentru ca furnizorii care mi-au trimis coletele au contract cu ei.
Dupa indelungi minute petrecute la telefon, la un moment dat raspunde cineva, care iti confirma ca se afla coletul la ei in depozit, nu pot aprecia cand se va livra acest colet, dar te invita cu placere sa-l ridici de la depozit. Daca soliciti o reducere a taxei de transport, ti se spune ca nu se face asa ceva. Adica eu cheltuiesc suplimentar sa ma deplasez pana acolo, fara sa obtin o reducere.
Astfel firma de transport realizeaza castiguri suplimentare, nemaiavand nevoie de curieri si masini de transport pentru a livra coletele, asa cum se angajaza sa faca.
In acest fel se aduna castiguri uriase avand in vedere cozile imense de la usa depozitului, si se face o concurenta neloiala celorlalte firme, putand oferi preturi competitive fara a furniza si serviciile platite. Celelalte firme angajaza firme terte pentru a-si indeplini promisiunea, ei nici nu se sinchisesc.
Sunt convins ca aceasta situatie este una intentionata, menita sa aduca castiguri suplimentare, profitand de lipsa unor legi in acest sens.
Multe pachete sunt livrate cu intarziere, in speranta ca va veni clientul sa ridice singur pachetul si astfel sa-i scuteasca pe ei de cheltuieli. Livreaza doar pachete mici, cu rambursuri mari si care ofera cheltuieli reduse de transport, aflandu-se mai multe grupate sau in apropiere. Celeelalte raman in depozit pana le ridica clientul sau incep sa-i incurce.
Mi se pare o inselatorie bine pusa la punct (avand in vedere ca pe internet se vede acelasi exemplu si in alte localitati), in care clientul nu poate cere nici o despagubire pentru timpul pierdut si banii cheltuiti pe drum”, arată clujeanul.
In data de 07.09.2016 am plasat o comanda din Bucuresti cu destinatia Cluj. Se presupunea ca produsul respectiv va ajunge in Cluj in 24 de ore. Nimic mai fals! In data de 13.09.2016, am verificat AWB-ul pe site, unde scria ca produsul se afla in.. depozitul din Bucuresti! Am sunat la serviciul clienti unde ni s-a spus ca AWB-ul nu indica locatia reala a coletului, ca defapt coletul se afla in depozitul din cluj. Ca isi cer scuze, exista niste intarzieri in zona Clujului, dar se va urgenta transportul coletului catre destinatar si produsul va ajunge in aceeasi zi. Am luat de bun de ni s-a spus si am contactat clienta pentru a o informa ca, coletul respectiv va ajunge la ea foarte curand.
Urmatoarea zi am verificat din nou AWB-ul pe site. Aceeasi problema. Am sunat la serviciul clienti, ni s-a spus din nou ca se va urgenta transportul. Am cerut sa fim informati cand exact coletul va fi ridicat de catre curier si cand va ajunge la clienta. In aceeasi zi, in jurul orei 20.00 am primit un email in care eram informati ca transportul catre clienta s-a facut, insa aceasta a solicitat alta data de livrare.
Dupa inca 6 zile am sunat din nou la Fan Courier, serviciul clienti. Persoana cu care am vorbit era usor confuza. Nu stia exact daca clienta a refuzat coletul sau daca a solicitat alta data pentru livrare. Nu stia mai nimic. Dar evident.. urma sa urgenteze transportul catre destinatinatar. Am cerut sa vorbim cu altcineva, ni s-au dat doua numere de telefon, ale celor care se ocupa de zona clujului. Am sunat la ambele, ambele inchise. Am incercat sa revenim la serviciul clienti, surpriza, dupa aprox 7 min de asteptat pe fir, ni se intrerupe apelul. In mod repetat!
Am sunat clienta, doamna ne-a informat ca dumneaei nu a solicitat niciodata alta data de livrare, ba mai mult, nimeni nu a contactat-o niciodata de la Fan Courier cu privire la aceasta comanda.
Coletele mele nu sunt livrate nici dupa doua saptamani. La numerele din Cluj nu raspunde nimeni. La cel de bucuresti, minciuna descrisa in articol. Plus alta minciuna ca „avem mici intarzieri in Cluj”. Ii intreb ca doua saptamani sunt „mici intarzieri”? Mi se raspunde cu nesimtire ca da!!! Alte colete pentru care am primit sms nu au ajuns nici dupa doua saptamani, alte colete nici macar nu au fost avizate si anuntate prin sms si le-au returnat expeditorului. O alta minciuna spusa de cucoana din bucuresti: in Cluj e o situatie atipica, au mers colegii din bucuresti sa ajute la livrarile din Cluj! Povesti de adormit copii! Cea mai neserioasa si imbecila firma de curierat. Daca ceri sa vorbesti cu un superior, madame impostoarea de la tejghea iti spune ca ei nu au asa ceva. Nu ai decat sa faci sesizare scrisa si s-o arunci la gunoi, neavand la cine s-o predai, decat cucoanei care … te inseala si fura pe fata sau telefonic la numerele pla care nu raspunde nimeni (sunat trei ore incontinu).
Folosim cookie-uri pentru a ne asigura că vă oferim cea mai bună experiență pe site-ul nostru. Dacă continuați să utilizați acest site vom presupune că sunteți de acord.Ok
In data de 07.09.2016 am plasat o comanda din Bucuresti cu destinatia Cluj. Se presupunea ca produsul respectiv va ajunge in Cluj in 24 de ore. Nimic mai fals! In data de 13.09.2016, am verificat AWB-ul pe site, unde scria ca produsul se afla in.. depozitul din Bucuresti! Am sunat la serviciul clienti unde ni s-a spus ca AWB-ul nu indica locatia reala a coletului, ca defapt coletul se afla in depozitul din cluj. Ca isi cer scuze, exista niste intarzieri in zona Clujului, dar se va urgenta transportul coletului catre destinatar si produsul va ajunge in aceeasi zi. Am luat de bun de ni s-a spus si am contactat clienta pentru a o informa ca, coletul respectiv va ajunge la ea foarte curand.
Urmatoarea zi am verificat din nou AWB-ul pe site. Aceeasi problema. Am sunat la serviciul clienti, ni s-a spus din nou ca se va urgenta transportul. Am cerut sa fim informati cand exact coletul va fi ridicat de catre curier si cand va ajunge la clienta. In aceeasi zi, in jurul orei 20.00 am primit un email in care eram informati ca transportul catre clienta s-a facut, insa aceasta a solicitat alta data de livrare.
Dupa inca 6 zile am sunat din nou la Fan Courier, serviciul clienti. Persoana cu care am vorbit era usor confuza. Nu stia exact daca clienta a refuzat coletul sau daca a solicitat alta data pentru livrare. Nu stia mai nimic. Dar evident.. urma sa urgenteze transportul catre destinatinatar. Am cerut sa vorbim cu altcineva, ni s-au dat doua numere de telefon, ale celor care se ocupa de zona clujului. Am sunat la ambele, ambele inchise. Am incercat sa revenim la serviciul clienti, surpriza, dupa aprox 7 min de asteptat pe fir, ni se intrerupe apelul. In mod repetat!
Am sunat clienta, doamna ne-a informat ca dumneaei nu a solicitat niciodata alta data de livrare, ba mai mult, nimeni nu a contactat-o niciodata de la Fan Courier cu privire la aceasta comanda.
Coletele mele nu sunt livrate nici dupa doua saptamani. La numerele din Cluj nu raspunde nimeni. La cel de bucuresti, minciuna descrisa in articol. Plus alta minciuna ca „avem mici intarzieri in Cluj”. Ii intreb ca doua saptamani sunt „mici intarzieri”? Mi se raspunde cu nesimtire ca da!!! Alte colete pentru care am primit sms nu au ajuns nici dupa doua saptamani, alte colete nici macar nu au fost avizate si anuntate prin sms si le-au returnat expeditorului. O alta minciuna spusa de cucoana din bucuresti: in Cluj e o situatie atipica, au mers colegii din bucuresti sa ajute la livrarile din Cluj! Povesti de adormit copii! Cea mai neserioasa si imbecila firma de curierat. Daca ceri sa vorbesti cu un superior, madame impostoarea de la tejghea iti spune ca ei nu au asa ceva. Nu ai decat sa faci sesizare scrisa si s-o arunci la gunoi, neavand la cine s-o predai, decat cucoanei care … te inseala si fura pe fata sau telefonic la numerele pla care nu raspunde nimeni (sunat trei ore incontinu).