Chiar dacă se află în insolvență, vânzările fabricii de încălțăminte Clujana au crescut cu 50% după ce compania și-a deschis primul magazin online.

Compania deţine în prezent două showroomuri în Cluj-Napoca, un magazine online şi colaborează pentru desfacerea produselor sale cu parteneri din judeţele Sibiu, Mureş, Iaşi şi Cluj. Clujana exportă produsele sale în mai multe magazine din Germania şi Italia, potrivit unor informaţii anterioare.

„Cele două decizii, de deschidere a unui magazin în zona centrală a Clujului şi, respectiv, de vânzare a produselor Clujana şi în mediul online, s-au dovedit a fi extrem de inspirate. Credem, în continuare, în potenţialul societăţii Clujana (…)“, a declarat Alin Tişe, preşedintele Consiliului Judeţean Cluj.

Compania Clujana a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 8,2 milioane de lei (1,8 mil. euro) şi o pierdere de aproape 5 mil. lei (1,1 milioane de euro), cu un număr mediu de 339 de angajaţi, potrivit site-ului Ministerului Finanţelor Publice. Clujana a fost înainte de anul 1989 una dintre cele mai importante fabrici de încălţăminte din România.

 

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.