Prefectul Clujului a declarat că discuţiile cu directorul Friesland, Jozsef Szasz, au decurs „într-o notă de supărare”. „O asemenea decizie a unei companii care câştigă milioane de euro din România şi repatriază un profit atât de mare în urma unei comercializări a altor produse Napolact ne sfidează!”, a punctat Gheroghe Vuşcan.

De altfel, acesta şi-a permis, deşi a recunoscut că nu se poate implica în afacerile private, să le dea un sfat cu privire la cum ar fi reuşit să salveze acest brand.

„Am fost chiar nemulţiumit de explicaţiile pe care le-am primit de la directorul Jozsef Szasz, de decizia pe care au luat-o şi de felul în care au motivat această decizie. Spuneau că de câteva luni au avut cantităţi mici cumpărate la raft şi că nu mai puteau să susţină acest produs. Ştim care sunt limitele noastre de competenţe şi posibilităţile noastre de a ne <<amesteca>> într-o companie privată. Le-am păstrat şi doar am vrut să le reamintim cât sunt de nemulţumiţi clujenii de decizia lor. Le-am spus un lucru foarte important, că au câştigat foarte mulţi bani cu brandul Napolact şi puteau să compenseze pierderile, dacă erau, de pe această zonă”, a precizat Vuşcan.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.