Consiliul a analizat campania publicitară pentru margarina Rama, „Campioni la micul dejun”, pentru copiii din clasele I-IV, promovată de către Nadia Comăneci. În perioada 20 – 21 iunie au fost difuzate două spoturi la margarina Rama, unul difuzat pe postul Kanal D şi altul pe posturile Antena 1 şi Antena 3. În spoturi apare Nadia Comăneci care promovează importanţa micului dejun şi a unei alimentaţii sănătoase şi echilibrate. În opinia CNA, spoturile încurajează copiii să consume margarină, care nu este un produs sănătos atunci când este consumat în cantităţi mari.

La postul Antena 1, în emisiunea „Răzvan şi Dani” din 21 iunie, este difuzat un material marcat P în care Nadia Comăneci vorbeşte despre campania Rama – „Campioni la mic dejun”. Înregistrarea a fost difuzată în cadrul unei convorbiri între Dani Oţil şi un medic nutriţionist. În emisiune a mai fost făcută promovare la margarina Rama, prezentându-se „beneficiile sandvişului cu grăsimi sănătoase sau cu margarină tartinabilă” care conţine Omega 3 şi Omega 6. Membrii CNA au considerat că Antena 1 a încercat să facă telepromovare, însă nu a respectat legislaţia audiovizuală privind publicitatea.

sursa: Agerpres

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.