Una dintre afacerile clujeanului Dorel Goria, brutăriile și patiseriile La Casa, a fost targetată la aproximativ opt milioane de euro. Potrivit zf.ro, compania prezentă doar în zona Transilvaniei şi-a bugetat pentru acest an afaceri de 8 mil. euro, faţă de 5 mil. euro anul trecut.

„În prezent există 40 de locaţii La Casa, dintre care opt sunt restaurante, iar restul magazine clasice. În Cluj-Napoca avem 12 dintre magazine, restul lor fiind localizate în 13 oraşe din Transilvania“, spune Bogdan Cenan, director comer­cial al La Casa.

Restaurantele La Casa sunt am­plasate în clădirile de birouri din zonă, compania fiind cel mai mare operator de restaurante din Cluj-Napoca, cu peste 3.500 de clienţi zilnici. Acestora li se adaugă 11.000 de clienţi zilnici în magazinele clasice, potrivit datelor transmise de oficialii La Casa.

„Începând cu anul acesta am dezvoltat un nou concept de restaurant, localizat în zonele pietonale şi care include preparate gourmet şi un magazin de delicatese, primul fiind deschis în Cluj-Napoca.“

La fel ca şi celelalte businessuri ale sale, Dorel Goia a pornit afacerea La Casa acasă, în Transilvania. El mai este acţionar şi în cadrul companiei de construcţii ACI Cluj şi al producătorului de materiale de construcţii Teraplast.

 

2 COMENTARII

  1. În magazinele lor miroase ca la ghena de gunoi , mieroase a transpirație , produsele sunt proaste – conceptul de magazine sunt luate copy paste după Panemar , cafeaua nu are gust !

    Le doresc faliment încet și lin

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.