Liviu Neag, directorul Companiei de Transport Public a declarat că incidentul care a dus la taxarea unui bilet de autobuz cu 120 de euro a fost o problemă tehnică cauzată de Vodafone.

”Problema este una care nu a provenit din zona CTP-ului ca și operator de transport, ci a venit din zona operatorului de telefonie mobilă, mai exact Vodafone, care în data de 29.02.2016, printr-o eroare de conexiune între operatorul de telefon prin SMS și de telefonie mobilă s-au primit mai multe răspunsuri la o singură cerere. S-a intervenit în urma unei sesizări, am facut și noi la rândul nostru sesizări la Vodafone, pentru că reclamația a venit la noi și ne-am prezentat relcamația, iar problema a fost remediată în sensul că celui în cauză i-au fost refăcute costurile, s-a făcut un total de plată la respectiva factură. Nimic grav! Opreratorul de telefonie mobilă și-a recunoscut greșeala, a spus ca e o greseală de conexiune tehnica de la ei și au refăcut acel document de tarif la cetățeanului în cauză”, a declarat pentru Gazeta de Cluj, Liviu Neag, directorul Companiei de Transport Public.

Citește și: Un clujean a fost taxat cu 120 de euro pentru o călătorie cu autobuzul din Grigorescu până-n Mărăști: “Mai ieftin ajungeam din Cluj la Dortmund, cu avionul”

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.