Producătorul cosmetice şi produse pentru curăţenia casei Farmec Cluj-Napoca a lansat o gamă de 15 produse pentru bărbaţi, din seria Gerovital H3 for Men, cu care intenţionează să se poziţioneze pe piaţă, în următorii doi ani, între primele trei firme din România.

Directorul de marketing al Farmec, Ioana Borza, a declarat, joi, într-o conferinţă de presă, că noua gamă cuprinde 15 produse, Gerovital H3 for Men, target-ul fiind reprezentat de bărbaţii din mediul urban cu vârste cuprinse între 20 şi 50 de ani, cu educaţie şi venituri medii şi superioare.

Potrivit acesteia, pentru lansarea noii game specialiştii Farmec au studiat particularităţile pielii bărbaţilor, în condiţiile în care aceasta este cu 20 la sută mai groasă decât cea a femeilor, are un grad mai ridicat de colagen şi sebum, iar ridurile la bărbaţi apar mai târziu decât la femei, dar sunt mai pronunţate.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.