În urma unui „casting” electrizant, Golin a fost selectată pentru comunicarea Electric Castle Festival organizat anual la Castelul Bánffy din Bonțida, județul Cluj. Astfel, pentru ediția 2016, care va avea loc în perioada 14-17 iulie, agenția va dezvolta și implementa o campanie care își propune creșterea notorietății evenimentului, promovarea brandului Electric Castle și extinderea și menținerea comunității din jurul festivalului.

„Din primul an, Electric Castle și-a propus să fie un festival cu un concept unic, iar acest lucru s-a realizat prin locația extraordinară în care are loc festivalul, line-up-ul eclectic și fără compromisuri, comunitatea construită în jurul EC și experiența completă de festival pe care o oferă.Tocmai pentru a putea trasmite și mai bine experiența de la EC, am căutato echipă de oameni pasionați și dedicați cu care să putem îmbunătăți acest lucru. Ne bucurăm că i-am găsit în echipa Golin și abia așteptăm să punem în aplicare toate ideile și conceptele pe care le-am pregătit”, a declarat, Head of Communications, Electric Castle.

„Brieful Electric Castle ne-a provocat să gândim activări și tool-uri neconvenționale prin care să comunicăm acest eveniment.Implicarea noastră totală în această colaborare este asigurată de apetența noastră pentru muzica bună, background-ul oamenilor din echipă și identificarea lor cu publicul țintă al festivalului, astfel că abia așteptăm să participăm anul acesta la Electric Castle într-o dublă calitate– de parteneri în comunicare și fani”, a adăugat Monica Botez, Managing Partner, Golin România.

Anual, Electric Castle are loc într-un cadru spectaculos din Transilvania, pe domeniul Castelului Bánffy, din judeţul Cluj, iar începând cu prima ediţie, din 2013, evenimentul s-a aflat în fiecare an pe lista scurtă a European Festival Awards, la categoria Best Medium Sized Festival. Anul trecut, Electric Castle a numărat 97.000 de participanți în cele 4 zile de festival. Ediţia din acest an are loc între 14-17 iulie, iar pe cele 8 scene ale festivalului vor performa peste 170 de artişti printre care Skrillex, Sigur Rós, Bring Me The Horizon, Bastille, Paul Kalkbrenner şi mulți alţii.

În acest proiect, din echipa Golin fac parte Ana Trif (Senior Manager), Raluca Duță (Chief of the BridgeTM), Alexandra Burdulea (Media Associate) și Ruxandra Micşunescu (Digital Associate). Alte agenții implicate în campanie sunt Mullen Lowe – reprezentată de Dan Costea (Senior Art Director), Simina Zidaru (Creative Associate) şi Maria Nagy (Copywriter) şi Profero, cu Alin Mărghidanu (Group Creative Director).

 

Despre Golin România

Golin este singura agenție de PR din România care a câștigat, în același an, locul 1 în cele mai importante competiții ale industriei: PR Agency of the Year în cadrul galei Romanian PR Award 2014,  #1 PR Agency in Romania în topul BizPR Awards 2014 și #1 în preferințele bloggerilor români.  În 2015, echipa a reușit o nouă premieră, fiind prima agenție de PR care câștigă titlul de #1 PR Agency în Romania în doi ani consecutivi.

Golin România este afiliată la una dintre cele mai valoroase reţele internaţionale de PR, Golin Worldwide. Acesta este primul birou din Europa Centrală şi de Est al companiei americane care deţine în total peste 50 de birouri în America, EMEA si APAC.

Golin România este membră a grupului de companii din care mai fac parte MullenLowe (advertising), Profero (digital), Initiative (media), BPN (media) şi Medic One (comunicare în domeniul medical și farmaceutic) şi este multiplu premiată şi finalistă la festivaluri locale şi internaţionale precum ADC*RO, Cristal Festival, CSR Awards, European Excellence Awards, IPRA Awards, PR Award Romania, Sabre Awards, Webstock.

Pentru mai multe informații vizitați http://golin.ro sau pagina de Facebook Golin Romania.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.