Poze cu zeci de tineri care stau la coadă, miercuri, la mai multe hipermarketuri din Cluj au apărut pe reţelele de socializare.  Aceştia au sperat că vor prinde un bilet gratuit la Untold aşa cum li se promitea în campania de promovare. În jurul orei 18.00, într-postare oficială, compania anunţa că de fapt biletele au fost epuizate cu o zi înainte.    „Vă mulţumim pentru interesul manifestat pentru festivalul Untold. Distribuirea brăţărilor de o zi a fost o acţiune punctuală, care s-a terminat ieri, 31.07.2018, în urma epuizării brăţărilor”, au precizat pe Facebook reprezentanţii Kaufland.
O parte dintre tineri au susţinut că au fost lăsaţi să aştepte ore întregi în zadar de angajaţii hipermarketului:

„Da, şi ca să vezi că toţi reprezentanţii au lăsat oamenii sa formeze cozi încă de la prânz, şi doar la ora 17 au aflat adevărul şi au putut împrăştia mesajul. Ba chiar până atunci absolut toţi confirmau că se vor da bilete. Când am ajuns eu, în jur de 16, casierele informau clienţii de promoţie, atunci când le înmânau bonul. Foarte urât lucrat, Kaufland, o chestie care ar fi trebuit sa fie f faina pentru imaginea voastră, s-a întors la 180 de grade, doar din cauza lipsei totale de onestitate. Mă gândesc ca miile de cumpărături în plus făcute azi au fost bine primite”, a mai scris cineva.

„Nişte scuze ca aţi pus oamenii sa stea 2 ore in picioare degete ar fi mai bune decât ameninţări cu datul in judecată”, a mai scris un tânăr care a filmat un angajat a hipermarketului care l-a ameninţat că-l dă în judecată dacă publică filmarea.

„Ar fi bine să vă informaţi şi subalternii (angajaţii) de la infopoint că distribuirea brăţărilor se face doar pe data de 31.07.2018”, a mai scris un tânăr.

Untold începe joi, 2 august, în zona Sala Polivalentă-Cluj Arena – Parcul Central şi va ţine până duminică.

Potrivit Kaufland, ”marți, 31.07, s-a desfășurat o acțiune de promovare spontană în magazinele Kaufland din Cluj-Napoca în parteneriat cu Untold, în intervalul orar 17-21. Prin intermediul acestei acțiuni, s-au oferit invitații de o zi, ca o surpriză plăcută pentru clienții aflați în acel moment la cumpărături.
Inițiativa nu a fost promovată în prealabil pe canalele de comunicare Kaufland și s-a desfășurat într-un interval de timp scurt și delimitat.
Entuziasmul generat de această inițiativă a făcut ca, pe canalele sociale, prin intermediul unor persoane private fără nicio legatură cu Kaufland sau cu organizatorii, să sa se propage informația conform căreia și miercuri, 1.08., va avea loc o acțiune similară, în același interval de timp. Această informație nu a făcut în niciun moment obiectul vreunei promovări oficiale în magazinele Kaufland sau pe canalele de comunicare ale companiei. Preluarea și propagarea acesteia s-a făcut doar în baza zvonurilor”, au declarat reprezentanții firmei.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.