Consiliul Județean Cluj a anunțat că, începând cu luna iulie, cetățenii vor putea depune pe Ghișeul unic documentațiile tehnice pentru obținerea, digital, a autorizațiilor de construire (AC).
De asemenea, tot din luna iulie 2022, Consiliul Județean Cluj va emite autorizații de construire digitale, valide juridic.
Termenul de eliberare pentru AC este de 10 zile lucrătoare.
Prin utilizarea platformei digitale denumită „Ghișeu unic”, cetățenii nu mai trebuie să se deplaseze fizic pentru depunerea și obținerea documentelor necesare, ori să trimită emailuri suplimentare, A.C. putând fi obținută din doar câteva click-uri, prin accesarea aplicației https://public.cluj.archi.
„Digitalizarea administrației publice locale reprezintă o veritabilă revoluție administrativă. După 30 de ani în care s-a tot discutat în România despre acest subiect, Consiliul Județean Cluj devine, astfel, prima administrație publică locală care digitalizează efectiv întreg fluxul de la CU la AC în interesul cetățeanului.”, a declarat Alin Tișe, președintele Consiliului Județean Cluj.