În ultimele luni, compania Wizz Air a avut mai multe rateuri cu curse întârziate sau anulate. Acum, oficialii companiei au decis să anuleze multe curse din România. Hotărârea vine pe fondul unui val de nemulțumiri ale clienților după ce mai multe curse au înregistrat întârzieri sau au fost anulate.
Valeria Bragarenco, Corporate Communications Manager al Wizz Air responsabil pentru 12 țări a anunțat miercuri, în cadrul unei întâlniri cu presa la București, că operatorul aviatic low-cost a decis să reducă frecvența zborurilor operate din România în luna august. Motivul invocat este paradoxal, chiar acela de a reduce pe cât de mult posibil riscul anulărilor.
„O anulare de zbor ne costă foarte mult. Anularea este ultima variantă la care recurgem. Anulările sunt mult mai mici decât ar fi putut fi. Nu avem așa multe anulări”, a afirmat Valeria Bragarenco, citată de gândul.ro, fără a pune la dispoziția jurnaliștilor un număr sau un procent al acestora la nivelul României.
Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) – care, în prezent, nu poate amenda direct compania, neavând sediu în România, dar poate notifica statele de origine – sfătuiește clienții companiilor de zbor să se adreseze, în primă instanță, operatorilor economici de transport aerian sau agențiilor de turism intermediare, pentru soluționări amiabile, iar, în situația în care drepturile acestora sunt încălcate, să se adreseze autorităților competente.