Bucureşti, 7 martie 2012:  METRO Cash & Carry România lansează cea de-a treia ediţie METRO EXPO, continuând astfel tradiţia de a oferi clienţilor săi profesionişti soluţii complete pentru dezvoltarea afacerii.

 

Cel mai mare târg expoziţional din Sud – Estul Europei, METRO EXPO s-a distins în ediţiile anterioare prin oferta extrem de variată de soluţii integrate pentru dezvoltarea afacerii, prin cele mai complexe cerinte ale profesioniştilor din domenii precum comerţ tradiţional, HORECA (Hoteluri, Restaurante, Catering), servicii, companii şi instituţii.

 

Tocmai datorită complexităţii şi diversităţii soluţiilor prezentate, METRO EXPO a impus un nou standard pe piaţa românească de profil, fiind în prezent, unul dintre cele mai importante evenimente ale industriei. Cu fiecare ediţie, METRO EXPO a adunat peste 50.000 de vizitatori, clienţi METRO Cash & Carry din întreaga ţară.

 

Anul acesta, METRO EXPO are loc în perioada 7 – 11 martie, în Pavilionul Central Romexpo Bucureşti. Pe o suprafaţă de peste 10.000 de metri pătraţi, vor fi prezentate soluţii complete destinate comerţului tradiţional, industriei HORECA, companiilor şi instituţiilor. Însă, mai mult decât o simplă expoziţie, METRO EXPO este o foarte bună oportunitate pentru profesionişti de a se pune la punct cu cele mai noi tendinţe din domeniile lor de interes şi de a obţine informaţii preţioase, direct de la consultanţi foarte bine pregătiţi. Nu în ultimul rând, datorită ofertei diverse, vizitatorii vor putea identifica cele mai potrivite soluţii pentru nevoile specifice ale afacerilor lor.

 

„Realizarea fiecărei ediţii METRO EXPO presupune o mobilizare uriaşă, fapt care subliniază forţa METRO Cash & Carry România şi importanţa noastră ca jucător de top pe piaţa de comerţ din România. Mai mult decât atât, METRO EXPO este expresia eforturilor noastre de a aduce clienţilor companiei servicii cu valoare adăugată care să le susţina cu adevărat dezvoltarea. Suntem fericiţi să lansăm cea de-a treia ediţie a celui mai mare târg de retail din Sud – Estul Europei şi suntem mândri să spunem că am făcut deja o tradiţie din a contribui la dezvoltarea antreprenoriatului românesc”, declară Dusan Wilms, Director General  METRO Cash & Carry România.

 

METRO EXPO 2012 reuneşte peste 200 de expozanţi, jucători de top, recunoscuţi pentru calitatea serviciilor oferite, precum şi peste 60 de oferte promoţionale. Pentru realizarea acestui târg au fost implicaţi peste 200 de angajaţi ai METRO Cash & Carry România, timp de 4 luni.

 

METRO EXPO este, de asemenea, renumit pentru conceptul său expoziţional, care combină elementele specifice afacerilor cu momentele de divertisment. Astfel, vizitatorii METRO EXPO vor fi surprinşi de multitudinea spectacolelor culinare, a sesiunilor de degustări, a demonstraţiilor de preparare a unora dintre cele mai spectaculoase reţete. Bucătari celebri precum Horia Vîrlan sau Antonio Pisaniello (Chef, distins cu o stea Michelin) vor încanta audienţa cu cele mai alese reţete ale bucătăriei internaţionale.

 

În cadrul expoziţiei, METRO Cash & Carry România îşi aşteaptă clienţii profesionişti cu noi programe şi soluţii concepute special pentru dezvoltarea afacerilor. Printre acestea se numără programul La Doi Paşi – un concept de franciză menit să susţină micii comercianţi independenţi din comerţul tradiţional. Pentru profesioniştii din domeniul HORECA, METRO continuă investiţia în programele de specializare a personalului din acest domeniu, extinzând proiectele de succes precum: Centrul de Competenţă în Gastronomie sau concursul        METRO Chef, al cărui nou sezon va debuta chiar în cadrul METRO EXPO.

 

Special pentru vizitatorii expoziţiei, compania a pregătit „Scoala Vinului” – o sesiune de traininguri destinată pasionaţilor de oenologie, care se va desfăşura pe parcursul târgului. În cadrul „Şcolii Vinului” cursanţii vor fi introduşi în tainele artei somelierilor şi îşi vor însuşi informaţii utile pentru recunoaşterea şi aprecierea diferitelor soiuri de vin.

 

Tot pentru clienţii săi profesionişti, METRO Cash & Carry România a lansat platforma de comerţ online METRO Office Direct, prima iniţiativă de acest gen din comerţul modern din România.

 

Vizitatorii METRO EXPO pot afla mai multe despre aceste programe precum şi despre multe altele care vor fi implementate în curând, de la standurile special amenjate în cadrul expoziţiei.

 

Ca un element de noutate, anul acesta METRO EXPO îşi va deschide porţile şi către publicul larg, în zilele de 10 şi 11 martie.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.