xr:d:DAGCefVb0fI:11,j:4123470393491723256,t:24041509

Dacă afacerea ta are un site, probabil ai întâlnit termenul de advertoriale în contextul campaniilor SEO. Acest tip de articole este frecvent utilizat în strategiile de optimizare Off-Page, însă te poți întreba, și pe bună dreptate, dacă advertorialele sunt reclame mascate sau articole de informare autentice.

Are nevoie afacerea ta de advertoriale? Cum o pot ajuta să-și crească vizibilitatea în online și de ce este necesară intervenția unui specialist SEO pentru utilizarea advertorialelor în promovarea unui site? La toate aceste întrebări vom răspunde în articolul de față. Vom clarifica subiectul pentru ca tu să iei cele mai bune decizii în promovarea online a afacerii tale.

Ce este un advertorial SEO?

Un advertorial SEO este un articol informativ al unui brand, care se publică pe o platformă gazdă, într-o formă adaptată acesteia. Scopul său principal este să rezolve o problemă a cititorului și să crească gradul de conștientizare al brandului.

De asemenea, conține linkuri către produsele sau serviciile firmei, oferind soluții pentru problemele abordate în text. Advertorialul este o formă hibridă între publicitate și editorial, însă nu este considerat intruziv și se distinge prin stilul său de redactare și marcajele distinctive.

Care sunt beneficiile advertorialelor SEO?

Mai jos poți afla cum te ajută advertorialele SEO în inițiativele de marketing pentru businessul tău.

  • Datorită valorii sale intrinsece, advertorialul SEO poate câștiga natural linkuri externe „Dofollow”, primind astfel „link juice” (voturi de încredere din partea altor site-uri relevante și de calitate) și îmbunătățind autoritatea site-ului.
  • Plasând advertoriale pe platforme relevante din aceeași nișă sau industrie, vei avea acces la un public nou, interesat de soluțiile pe care le oferă brandul tău. Acest lucru poate duce la creșterea traficului organic și a conversiilor.
  • Deoarece advertorialele oferă soluții, recomandări, sfaturi utile pentru cititor, încrederea acestuia în afacerea ta va crește, iar tu vei consolida astfel reputația brandului ca sursă de informații relevante și de încredere.

Ce trebuie evitat când folosești advertoriale pentru optimizarea site-ului?

Când folosești advertoriale în strategia SEO, trebuie să acționezi în conformitate cu politicile Google antispam, evitând practici precum cele de mai jos.

  • Obținerea de linkuri de la surse necredibile sau irelevante pentru domeniul tău de activitate, care poate submina eficacitatea campaniei tale SEO. De exemplu, un advertorial SEO despre hrana pentru pisici ar avea puțină influență pe un blog dedicat construcțiilor și ar putea ridica suspiciuni cu privire la autenticitatea și relevanța campaniei tale. Asfel, vizibilitatea și credibilitatea afacerii tale online ar avea de suferit.
  • Dependența de un număr mic de surse pentru obținerea linkurilor, care poate ridica semne de întrebare asupra autenticității profilului tău de backlinks.
  • Utilizarea textelor ancoră care nu sunt descriptive, concise sau relevante pentru paginile către care trimit.
  • Creșterea bruscă și neașteptată a numărului de linkuri către site-ul tău, deoarece poate fi interpretată ca o încercare de manipulare a algoritmului de către motoarele de căutare. Este important să construiești linkuri în mod gradual și natural.

De aceea, te sfătuim să apelezi la soluții de promovare SEO în București sau alte orașe pentru a te asigura că strategia de optimizare a site-ului tău respectă recomandările Google și nu riști penalizări cu un impact puternic.

Când vine vorba de advertorialele SEO, ele pot fi o unealtă puternică pentru a-ți promova afacerea online. Totuși, trebuie să ai grijă să le folosești într-un mod strategic și să respecți regulile impuse. Dacă nu faci acest lucru, există riscul ca toate eforturile tale să nu aducă rezultatele dorite și, în cel mai rău caz, să atragi penalizări din partea motoarelor de căutare. Pentru a te asigura că te îndrepți în direcția corectă, este întotdeauna o idee bună să ceri sfatul unui specialist SEO.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.