Primăria municipiului Cluj- Napoca vine în ajutorul cetățenilor cu drept de vot care vor să afle la ce secție sunt arondați. Prin urmare, clujenii care vor să-și exercite dreptul la vot la alegerile locale din 27 septembrie, pot accesa site-ul primăriei AICI, pentru a afla secția de votare la care sunt arondați.
Cum pot vota cetățenii chiar dacă au buletinul expirat
Amintim că Primăria municipiului Cluj-Napoca, prin Direcţia de evidenţă a persoanelor invită cetăţenii ale căror acte de identitate au expirat sau sunt în prag de expirare și doresc să-și exercite dreptul de vot, să se prezinte pe strada Moţilor nr.5, la sediul direcţiei, pentru preschimbarea lor.
Actele necesare pot fi accesate pe site- ul www.primariaclujnapoca.ro, secţiunea Administrație/Evidenţa persoanelor.
În perioada 25-27 septembrie 2020, programul de activitate al Serviciului Evidența persoanelor va fi următorul:
- • vineri, 25.09.2020- 08.30-14.30- primiri documentații și eliberări acte de identitate;
- • sâmbătă: 26.09.2020- 08.00-16.00- primiri documentații și eliberări acte de identitate;
- • duminică: 27.09.2020- 07.00-20.00 primiri documentații pentru eliberarea actelor de identitate;
Facem precizarea ca, potrivit Hotararii Biroului Central, nr. 81/07.09.2020, „…alegatorul care detine un act de identitate al carui termen de valabilitate ar fi expirat in perioada 01.03-27.09.2020, isi poate exercita dreptul de vot in baza acestuia”