ASTRA Asigurări deschide primul Centrul de Constatări Daune din Cluj Napoca şi lansează platforma proiect a Biroului de Programare a Reparaţiilor din această regiune. Compania este liderul pieţei de profil din România şi a lansat platforma proiect a Biroului de Programare a reparaţiilor pentru a le oferi clienţilor săi servicii rapide, eficiente, la cele mai înalte standarde de calitate. “Astra este cea mai mare companie de asigurări din România şi este foarte important pentru clienţii noştri să beneficieze de servicii permanent îmbunătăţite, de la deschiderea dosarelor de daună până la finalizarea lucrărilor de reparatie”, declară Radu Mustăţea, preşedintele directoratului Astra Asigurări.
Astra Asigurări a mai deschis astfel de Centre de Constatări de Daune în Bucureşti, Constanţa, Iaşi, Braşov şi Ploieşti. De asemenea, Astra va monitoriza online procesul de instrumentare a  daunelor auto printr-o platformă IT care va înregistra toate etapele parcurse de dosarul de daună: de la deschiderea acestuia până la finalizarea lucrării de reparaţie. Este vorba despre lansarea platformei proiect a Biroului de Programare a Reparaţiilor împreună cu service-urile partenere.   Fiecare service va fi, însă, evaluat tehnic înainte de a intra în acest program, într-un sistem de măsurare a dotărilor tehnice şi al gradului de satisfacere al clienţilor Astra.
“Încercam să îmbunătăţim serviciile atât în interiorul companiei noastre cât şi în relaţia cu service-urile partenere. De exemplu, pentru clienţii Astra este important aibă posibilitatea să vadă în timp real care este stadiul reparaţiei maşinii avariate, de aceea insistăm ca service-urile partenere să aibă montate camere de filmat în ateliere. Noi am dotat deja Centrele de Daună cu aparatură video. Clienţii îşi pot alege service-urile în funcţie de zonă de interes sau de zona în care locuiesc. Noi vom evalua gradul de mulţumire al fiecărui client la finalul daunelor solutionate”, a concluzionat Mustăţea.

30.000 de dosare doar în trei luni

În primele trei luni ale acestui an, Astra Asigurări a plătit daune în valoare de 105.271.480 lei (28.395 dosare plătite) pe segmentul RCA, în creştere cu 87% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut (56.288.215 lei- 14.221 dosare plătite). Pe segmentul CASCO, daunele plătite au fost, în primele trei luni ale lui 2011, de 54.703.532 lei (14.240 dosare plătite), în creştere cu 50% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, respectiv  36.446.877 lei (7.986 dosare plătite).
Compania de asigurări a încheiat anul 2010 cu un volum al primelor brute subscrise totale în valoare de 1.083.209.476 lei, în creştere cu 34% faţă de anul 2009, conform rezultatelor preliminare. Rezultate financiare ianuarie- decembrie 2010: Creşterea profitului contabil net cu 308% faţă de anul 2009, de la 6.206.843 lei la 25.325.856 lei; Creşterea volumului PBS cu 34%, până la 1.083.209.476 lei. Daunele plătite de Astra Asigurări, în 2010, au înregistrat  o creştere cu 61% faţă de 2009, de la 328.167.178 lei, la 526.883.477 lei. Compania a intrat pe piaţa din Ungaria în toamna anului 2010, inaugurând sucursala ASTRA BIZTOSITO de la Budapesta, unde va subscrie pentru început pe segmentele: RCA, property şi Casco. Compania a adaptat portalul de vânzări online www.astraonline.ro  la piaţă vecină, creând www.astraonline.hu.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.