Oficialii Bechtel au organizat astăzi o întâlnire cu presa, în care au adus la cunoştinţa publicului stadiului lucrărilor la Autostrada Transilvania, prezentând, de asemenea, şi problemele care au intervenit în calea realizării obiectivului de investiţii. Dacă până azi reprezentanţii companiei americane s-au plâns că nu pot continua lucrările la autostradă din cauza unui stâlp aflat la nodul rutier Gilău, din cauza indisponibilităţii terenului pe care să îşi desfăşoare lucrările, dar şi din cauza găsirii pe situl autostrăzii a unui zăcământ de mercur, la întâlnirea cu mass-media clujeană reprezentanţii Bechtel au anunţat că lucrările sunt întârziate din cauza unui alt stâlp de înaltă tensiune şi a unor linii telefonice. În ciuda întrebărilor ziariştilor, care doreau să afle date concrete cu privire la stadiul lucrărilor, oficialii Bechtel s-au comportat ca nişte adevăraţi diplomaţi, limbajul de lemn fiind cuvântul de ordine al întâlnirii. Astfel, oficialii Bechtel nu au oferit informaţii clare despre costul autostrăzii, despre imposibilitatea de a finaliza autostada în acest an, despre diferenţa dintre preţul pe care guvernul îl va plăti pentru Autostrada Transilvania şi cel pe care alte guverne l-au plătit pentru autostrăzile contruite de Bechtel. Deşi reprezentanţii companiei americane susţin că în momentul de faţă segmentul Turda-Gilău este finalizat în proporţie de 80%, aceştia nu sunt siguri dacă pot finaliza lucrările în acest an, acest lucru depinzând de relocarea utilităţilor.

Tiberiu Hrihorciuc

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.