La prima categorie, campania demarată de Gândul şi GMP Advertising, şi continuată cu ajutorul Webstyler, a concurat cu alte patru campanii din  Germania – “The World Most Powerful Banner” (Ogilvy Frankfurt), SUA – “Farmers&Ranchers answer the tough questons” (Ketchum Los Angeles), Tunisia – “Mobilizing The 12th Man” (Memac Ogilvy/Label Tunisia/Ogilvyaction Tunisia) şi Regatul Unit al Marii Britanii – “We Believe in D&T – Averting a Crisis” (Webershandwich Londra).

La cea de-a doua categorie, “Media, Arts and Entertainment”, campania românească a avut doi competitori: Rusia, cu  “The Audioguide Project” (Y&R RUSIA) şi Olanda, cu „Metropole Tweetphony” (Havas Worldwide Amsterdam).

„Why don’t you come over” a fost singura campanie românească care a ajuns pe lista scurtă a nominalizărilor în secţiunea PR Lions. Campania „Why don’t you come over a luptat  pentru un trofeu la categoriile “Crisis and Issue Management” şi “Media, Arts and Entertainment”, informează Gândul.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.