Pentru prima parte a proiectului centurii metropolitane (modernizarea DN 1 Florești – Cluj-Napoca) au depus oferte următoarele societăți și asocieri de firme:
1. Ofertant unic : PORR CONSTRUCT (Austria)
2. Asociere : PRECON TRANSILVANIA S.R.L. (Leader),CITADINA 98,LEMACONS,NORD CONFOREST,Civil Engineering Institute „Macedonia” JSc. Skopje (Macedonia)
3. Asociere : SC FAR FOUNDATION SRL (Leader),ROSTDORSTROY (Ucraina)
4. Asociere : CON-A OPERATIONS (Leader),DIMEX-2000 COMPANY,OPR ASFALT,DRUM DESIGN,INGINERIE DRUMURI SI PODURI S.R.L.
5. Asociere : VIAROM CONSTRUCT (Leader),Electrogrup
6. Asociere : IBB-HIB ROMANIA (Leader),IBB Haus -und Industriebau GmbH (Germania)
Ofertele se afla in etapa evaluarii calificarii tehnice.
Amintim ca, in 30 ianuarie 2023, primăria a lansat licitația pentru proiectarea și execuția modernizării Drumului Național 1 la Florești, prima etapă a proiectului TransRegio Feleac- centura Metropolitană Cluj Napoca. Contractul de proiectare este estimat între 102.321.471,60 și 120.925.375,53 lei, fondurile provenind din Programul Operațional Transport POT 2021-2027. Criterii de atribuire: cel mai bun raport calitate – preț (51 % – componentă financira, 15 % – Perioada de garanție a lucrărilor, 7 % -experiență MANAGER DE CONTRACT, 6 % -Experiența deținută de ȘEFUL ECHIPEI DE PROIECTARE, 5 % – Experiența deținută de INGINERUL PROIECTANT DE DRUMURI, 5 % – Experiența deținută de INGINERUL PROIECTANT DE PODURI, 5 %- Experiența deținută de ȘEFUL DE ȘANTIER , 4 % – Experiența deținută de INGINER ASIGURAREA CALITĂȚIi, 2 % – Cerința de performanță).
,,Modernizarea drumului DN1 de la km la 481+500 km 483+655 cu extinderea la trei benzi pe sens , dintre una destinată special transportului public de persoane și vehiculelor speciale -poliție, salvare, pompieri cu lățimea de 3,25m și două benzi de 3,0m destinate autovehiculelor. Se va prevedea o pistă pentru biciclete de 3,00m pe partea dreapta a drumului de la km 480+500 până la km 483+625. Pe partea dreaptă nu se vor prevedea trotuare decât pe zona stației de transport în comun de la km 482+393 la km 482+442. Pe partea dreaptă nu sunt amplasate construcții de locuințe sau alte obiective socio-economice ci întreaga parte dreaptă a drumului este mărginită de un gard care împrejmuiește zona de restricție sanitară severă a Companiei de Apă Someș Cluj. Pe partea stângă s-a prevăzut o pistă pentru biciclete bidirecțională cu lățimea de 3,00 m de la km 481+500 până la km 482+665, iar in continuare de la km 482+665 la km 483+655 o pista unidirecțională cu lățimea de 1,50. Se vor prevedea pe partea stângă trotuare cu lățimea de 3 m de la 481+500 la km
482+593 și în continuare s-a prevăzut un trotuar cu lățimea de 1,50 m până la sfârșitul proiectului.”
După centura metropolitană vine prohabul, sau
pă centura metropolitană o ia organu’ ophulent ?