Daca va doriti sa incepeti o afacere online, sa optimizati site-ul initiativei dumneavoastra de business sau sa va dezvoltati strategiile de marketing, cartea „Cum sa faci o afacere online” va poate oferi raspunsuri si sfaturi in legatura cu aspectele dificile sau intimidante ale unei astfel de activitati. Autoarea cartii, Ela Iliesi, este cofondator si trainer la cea mai mare firma de cursuri de marketing online din Romania, iar experinta sa antreprenoriala in acest domeniu, alaturi de predarea de cursuri SEO si Google AdWords, recomanda „Cum sa faci o afacere online” celor care vor sa-si ia business-ul in propriile maini si sa-l transforme intr-unul de succes.
Cartea ofera explicatii usor de inteles pentru cei care vor sa-si optimizeze site-ul pentru motoarele de cautare, dar si sfaturi utile pentru lansarea sau crearea unei afaceri online, pentru cei care vor in sfarsit sa faca ceea ce le place si vor sa o faca de oriunde in lume au acces la internet, chiar si de acasa. In paginile cartii veti gasi si uneltele pe care le puteti folosi in aceasta activitate, cum ar fi Google Analytics, alaturi de explicatii clare despre utilizarea acestora.
„Cartea vă va învăţa lucrurile necesare pentru a avea un site profitabil, o carieră în marketing online sau cunoştinţele necesare pentru a oferi servicii ca freelancer online. Şi, cel mai important, veţi şti cum să câştigaţi bani făcând ceea ce vă place.
Lumea are nevoie de oameni care lucrează cu plăcere la proiectele lor şi proiectele au nevoie de oameni care să le dedice suficient timp pentru ca ele să se dezvolte şi să îşi atingă potenţialul lor maxim. Cu alte cuvinte, lumea are nevoie ca tu să lucrezi la visul tău”, scrie autoarea cartii pe romaniancopywriter.ro.
Cum sa faci o afacere online” a aparut in librarii in luna februarie 2014 si se poate comanda si de pe site-ul autoarei Ela Iliesi, de pe site-ul Self Publishing sau din librariile online (Elefant sau Libris).

 

2 COMENTARII

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.