O dispută cu iz de jigniri s-a iscat în mediul online la un magazin Profi din Gheorgheni, unde angajații și clienții au intrat într-un schimb de replici tensionate. Una dintre vânzătoarele de la casă a provocat reacții vehemente din partea criticilor, caracterizând locuitorii din Gheorgheni drept „cea mai dificilă specie umană întâlnită”.

O clientă a povestit despre o experiență neplăcută la Profi Mercur. „Am văzut un coș cu produse la jumătate de preț și am decis să achiziționez câteva. Am stat la coadă și când am ajuns la casă, casiera, cu o ironie neașteptată, mi-a spus că acele produse nu mai pot fi cumpărate pentru că fuseseră expuse în ziua precedentă. I-am replicat întrebând de ce erau încă la vedere la ora 13:15. Răspunsul ei a fost de-a dreptul surprinzător: ‘Nu a fost cine să le strângă!’ Problemele la acest magazin par să fie tot mai dese… Din păcate, cred că mulți dintre noi avem experiențe negative cu ei!”, a relatat Eva T.

Alți clienți din Gheorgheni au descris magazinul și personalul său în termeni duri. Această situație a determinat-o pe Monica, colega casierei criticate, să intervină și să aducă în discuție unele aspecte care au inflamat și mai mult spiritele.

„Poate că ar trebui să îți zâmbesc, Claudia, și să te invit să te alături echipei noastre, poate ai fi mai competentă și ai reuși să te descurci cu brio! Sau poate nu…

Îmi cer scuze în numele colegei care a greșit. Da, sunt unele probleme, dar se lucrează la rezolvarea lor. Nimeni nu este perfect, iar, din păcate, trebuie să lucrăm cu oamenii pe care îi avem, așa cum ați putut observa. Se fac angajări, dar nu se încumetă nimeni să se alăture, iar cei care vin pleacă în câteva zile, considerând că este prea mult de muncă…

Și încă ceva. Am lucrat aproape în toate cartierele Clujului la alte magazine Profi, dar oameni mai dificili decât cei din Gheorgheni nu am întâlnit. Se discută în grupurile de discuții despre noi, cei de la Profi, dar vă asigur că între rafturi, printre detergent, carne sau produse de patiserie, clienții noștri găsesc și obiecte pe care nu se grăbesc să le pună la loc după ce se răzgândesc, sau manifestă un comportament superior și folosesc cuvinte jignitoare, pe care suntem nevoiți să le acceptăm cu un zâmbet pe buze… Din păcate, aceste aspecte nu sunt evidente…”, a conchis Monica.

1 COMENTARIU

  1. Mi-a plăcut Alimentara de dinainte de Profi Mercur. Erau cîteva vînzătoare dar nu era niciodată coadă. Rafturile cam la 170 cm de puteai să vezi în tot magazinul, era luminos. Cum necum aveau marfă mai bună, mai felurită. Era chiar apă minerală Borsec la sticlă de 1 litru.
    PS Nu mai călcați magazinele ce au angajați străini!

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.