Într-un Top al celor mai valoroşi constructori auto pentru anul 2011 realizat de Millward Brown Optimor pe primul loc se plasează marca Toyota, având o valoare aproximativă a brandului de 24.198 milioane de dolari, în creştere cu 11% faţă de anul anterior.
Pe locul 2 se regăseşte marca bavareză BMW care are o valoare de 22.425 milioane de dolari, în creştere cu 3%. Mercedes ocupă locului 3 cu o valoare a brandului de 15.344 milioane de dolari şi o creştere de 12% faţă de anul precedent. Cea mai mare creştere a înregistrat-o marca japoneză Nissan, care a înregistrat o majorare a valorii brandului de 17%.
Într-o continuă luptă pentru ocuparea poziţiei de lider în acest top, Volkswagen a reuşit o creştere de doar 6%, ocupând locul 7.
Pe de altă parte, în Topul general al brandurilor care este condus detaşat de Apple, liderul Topului celor mai valoroase branduri auto,Toyota, ocupă abia locul 27.
Topul este realizat în urma unor analize complexe ale evoluţiilor financiare ale brandurilor în cauză, altfel spus valoarea brandului nu este acelaşi lucru cu valoarea companiei.

1. Toyota 24.198 (milioane dolari); 2. BMW 22.425; 3. Mercedes-Benz 15.344; 4. Honda 14.182; 5. Porsche 12.413; 6. Nissan 10.072; 7. VW 7.408; 8. Ford 7.394; 9. Audi 3.808; 10. Lexus 3.648.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.