Preşedintele Consiliului Judeţean Cluj, domnul Horea Uioreanu, a condus vineri, 14 iunie 2013, şedinţa tehnică de lucru care a reunit la sediul forului administrativ judeţean reprezentanţii tuturor instituţiilor publice şi ai celorlalţi actori implicaţi direct în organizarea, în perioada 21-23 iunie a.c., a Festivalului de muzică electronică „Electric Castle”. La întâlnirea de la sediul Consiliului Judeţean, al cărei scop l-a reprezentat luarea măsurilor care se impun în vederea derulării în condiţii optime a evenimentului ce va avea loc la Castelul Banffy din Bonţida, au participat, alături de preşedintele Consiliului Judeţean şi vicepreşedintele Vakar Istvan, primarul comunei Bonţida, reprezentanţii societăţii organizatoare, ai Inspectoratului Judeţean de Jandarmi Cluj, ai Inspectoratului Judeţean de Poliţie Cluj, ai Inspectoratului Judeţean pentru Situaţii de Urgenţă „Avram Iancu”, ai Serviciului Judeţean de Ambulanţă, precum şi cei ai societăţii care va asigura serviciile de pază pe parcursul festivalului.

Participanţii la întâlnire au pus la punct toate detaliile referitoare la organizarea şi derularea Festivalului de muzică electronică „Electric Castle”,  în condiţii de maximă siguranţă şi confort pentru toţi participanţii, fiind prezentate şi analizate inclusiv facilităţile legate de transport şi cazare ce urmează a fi oferite publicului spectator.

Astfel, s-a stabilit ca, în colaborare cu autorităţile responsabile cu asigurarea ordinii şi liniştii publice, respectiv a Inspectoratului Judeţean de Poliţie Cluj – Serviciul de Ordine Publică şi Serviciul Poliţiei Rutiere şi a Inspectoratului Județean de Jandarmi Cluj, să se asigure prezenţa unui număr semnificativ de echipaje care vor avea rolul să prevină şi să combată derularea oricărui fel de evenimente antisociale. Totodată, au fost analizate în amănunt aspectele referitoare la accesul auto în zona evenimentului şi la implicaţiile pe care un aflux semnificativ de autoturisme îl va avea asupra traficului din zonă. În acelaşi timp, pentru a fi evitate orice fel de situaţii neplăcute, atât Inspectoratul pentru Situații de Urgență al Judeţului Cluj cât şi Serviciul de Ambulanţă al judeţului Cluj vor deplasa la Bonţida echipe de specialitate, pentru a rezolva în timp util orice problemă care ar putea apărea în perioada evenimentului.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.