Printr-un comunicat de presă, remis ieri, 14 septembrie, Consiliul Județean a adus la cunoştinţa participanţilor la trafic, a turiştilor şi a locuitorilor din zonă faptul că au fost finalizate lucrările de întreţinere pe primii 21 de kilometri ai drumului judeţean DJ 107M, între localităţile Luna de Sus şi Săcel.

Astfel, pe sectorul de drum Luna de Sus (DN1) – Vlaha – Săvădisla – Săcel au fost executate şi finalizate lucrări de frezare, burduşiri, plombări cu asfalt, acostamente, şanţuri, cosiri, etc. lucrările de pe acest sector de drum, respectiv între kilometrul 0+000 şi kilometrul 21+000 fiind executate de SC Diferit Construct SRL Cluj-Napoca.

Au fost finalizate lucrările de întreținere pe primii 21 de kilometri din cei 42 ai DJ 107M

În urma comunicatului de presă, Daniel Vlas, un clujean ce parcurge des drumul județean DJ 107M, ne-a declarat că această lucrare finalizată este ”o bătaie de joc pe bani publici” de care aproape toți localnicii sunt nemulțumiți.

Lucrările nu au fost executate corespunzător din multe puncte de vedere. Plombările care au fost efectuate nu sunt la nivel cu asfaltul vechi, unele sunt mai sus altele mai jos. În zonele unde s-a refăcut și fundația și s-a turnat asfalt nou, asfaltul s-a lăsat în zonele de mijloc cred că și cu 4-5 cm (se poate vedea cu ochiul liber ). Parapeții de beton care existau pe marginea drumul nu au fost repoziționați cum ar fi trebuit, unii sunt răsturnați alți sunt mișcați de la loc foarte tare. Încă până la această oră nu s-au efectuat marcajele cu vopsea. Sunt zone foarte deteriorate între zonele nou reparate!

Toată lumea se aștepta să se pună un strat nou de asfalt, nu să se facă aceste zise reparații. De la intrare în Vlaha și până la ieșire în Săvădisla, anul trecut s-au făcut reparații la drum și s-a turnat un strat complet de asfalt lucru de apreciat.

Dacă oficialitățile consideră că acest drum este de o importanță foarte mare din punct de vedere a turismului pentru județul Cluj, atunci întrebarea este de ce nu s-a mai putut continua cu acest covor asfaltic de la ieșire din Săvădisla și până la intrare în Băișoara? Este de neînțeles și ar fi bine ca Prefectura județului Cluj să răspundă pe ce considerente s-au făcut doar reparații (plombări etc).

Nu am nimic cu firma care a efectuat aceste lucrări, dar am certitudinea că se putea face mult mai bine , sigur dacă ar fi existat din partea Prefecturi un control mai susținut”, susține Daniel Vlas.

 

 

5 COMENTARII

  1. Asa i romanul…daca nu se face, de ce nu se face…daca se face, de ce se face…nicicum nu ii bn. Acuma ca circuli pe un drum fara gropi nu ii bn vreti sa fie ca autostrada…..poatre asa ar fi mai bn, 10 km pe an, cum se fac autostrazile la noi. Voi vreti in 3 luni sa se faca cat nu au facut in 4 ani.

  2. Autotrenurile supraincarcate din cariera de piatra de la Baisoara controlata de imparateasa Luca si regele Ioan Rus vor distruge incet si sigur si bruma de asfalt refacuta.Numa” bine se vor aloca alti bani in primavara pentru alte plombari.Castiga si firma care reface si capusele politicieni.Si o tinem tot asa.Asta-i Romania!

  3. Cu incapabili de director de la Drumuri din Consiliul Judetean dl.LIVIU HANCU …..nu se vor face lucrari de calitate asta e preocupat doar de excursii pri strainatate…..iar dnul adjunct Andrei Marian e preocupat de tenis…..in timpul programului de la 8 la 4….

  4. Inca o minciuna gogonata. A catea? Ca gazonul va fi bun de joc. Ca Clujul va fi
    capitala culturala. Ca pe un drum sunt gata 27 km de asfalt. Ca la groapa de gunoi
    e totul legal. Ca autorizatia nu specifica clar cate etaje se fac la bloc. Nu credeam
    ca o anume etnie mai poate fi facuta de ras, de un membru al ei. Bahtaloo!!!

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.