Pe grupul de Facebook „Clujul Civic” au început să apară comentarii și postări critice la adresa agenției de PR a primarului Emil Boc, acuzând-o de promovarea în mod exagerat a orașului și de prezentarea acestuia ca un oraș de cinci stele, în timp ce realitatea locală arată altfel. Totodată, un articol controversat, publicat pe un site fără notorietate iloveyoucluj.ro,cu titlul „Grigorescu din Cluj-Napoca: Cartierul Cel Mai Dorit din Europa”, a stârnit un val de indignare și nemulțumire printre membrii grupului Clujul Civic.

Comentariile și postările apărute pe grupul de Facebook Clujul Civic pun sub semnul întrebării credibilitatea și obiectivitatea agenției de PR a primarului Emil Boc, sugerând că aceasta ar prezenta o imagine distorsionată a orașului Cluj-Napoca. Mai mult, membrii grupului critică articolele apărute în presă care promovează orașul ca fiind unul de cinci stele, considerându-le mincinoase și nepotrivite cu realitatea vieții cotidiene din Cluj.

În plus, un articol publicat pe un site cu o notorietate redusă, intitulat „Grigorescu din Cluj-Napoca: Cartierul Cel Mai Dorit din Europa”, a stârnit o reacție puternică din partea membrilor grupului Clujul Civic. Aceștia au exprimat nemulțumirea față de modul în care cartierul Grigorescu este prezentat în articol, considerând titlul drept manipulator și grețos, având în vedere problemele reale cu care se confruntă locuitorii acestui cartier.

Această dezbatere animată pe rețelele de socializare reflectă un interes crescut pentru transparență și echidistanță în comunicarea despre orașul Cluj-Napoca și subliniază nevoia de o prezentare corectă și obiectivă a realității locale.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.