Conferinţa Best Marketing, organizată de echipa revistei Biz vine în această toamnă la Cluj. Evenimentul prezintă noile tendinţe în marketing şi analizează noua paradigmă la care profesioniştii în comunicare trebuie să se adapteze că să facă faţă cerinţelor ce vin din partea noului consumator.

Best Marketing va avea loc pe 20 septembrie la Hotelul City Plaza, iar organizatorii au început deja înscrierile.

Printre invitații la eveniment se numară specialiști din marketing, publicitate și comunicare, top advertising spenders și manageri de top, într-o discuție despre provocările și oportunitățile actuale în comunicare. Vor vorbi la conferință, printre alții, Sorin Psatta (Integrated Communication Director, BBDO Group România), Lorand Balint (Director Marketing, Federația Română de Handbal), Mugur Pătrașcu (Founder Screen Native), Monica Jitariuc (Co-Managing Director MSLGROUP The Practice), Ioana Borza (Marketing Manager, Farmec)  Sergiu Mircea (Marketing Director, Banca Transilvania) și Radu Moldovan-Petruț (Marketing Director, Pernod Ricard România).

În cadrul ediţiei Best Marketing 2016, organizată la Bucureşti, Revista Biz a lansat şi Anuarul Directorilor de Marketing, un proiect unic în România. Aflat la cea de-a treia ediţie, anuarul care îi reuneşte pe cei mai importanţi directori de marketing din România, a devenit un instrument esenţial pentru companii, dar şi pentru agenţiile de comunicare şi pentru jurnalişti. Participanţii la conferinţa din Cluj pot achzitiona anuarul la preţul special de 69 ron, TVA inclus.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.