Compania de transport public din Cluj-Napoca și BCR, au eliminat complet eliberarea chitanței la cumpărarea unui bilet de la POS -urile din mijloacele de transport în comun. 

CTP anunță că va îmbunătăți calitatea servicilor oferite, iar asta semnifică eliminarea chitanței la cumpărarea biletului cu cardul din interiorul autobuzelor și protecția la cumpărarea accidentală a celui de-al 2-lea bilet.

Când tranzicția este corectă, pe ecranul aparatului din autobuz va apărea „APROBAT”, pe un fundal verde, după aprinderea celor 4 leduri verzi, care semnifică citirea corectă a datelor de pe card și inițierea tranzacției.

Dacă ecranul devine roșu, pe acesta va scrie „DECLINAT”, iar asta semnifică invalidarea cardului, mai excat, tranzicția nu a fost efectuată, iar călătoria trebuie achitată în alt mod.

Validările multiple pot fi efectuate doar prin alegerea opțiunii dedicate, apăsând pe butonul de pe POS, prin acest mod nu există posibilitatea de a valida din greșeală încă o călătorie.

Controlorii de bilete vor verifica dacă plata pasagerilor din autobuz a fost efectuată, la echipamentul la care a fost validat cardul bancar, prin verificarea ultimelor 4 cifre ale cardului, care vor fi comunicate de călător.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here