Espoo, Finlanda şi Treviso, Italia – Corporaţia Nokia, lider global în domeniul comunicaţiilor mobile şi De’ Longhi
SpA, unul dintre cei mai mari producători de electrocasnice la nivel global au anunţat astăzi semnarea unui acord
pentru achiziţionarea de către De’ Longhi a facilităţii de producţie a Nokia din Cluj, România, care urmează să fie
supusă aprobării autorităţilor relevante.

Se estimează că tranzacţia se va finaliza în primul trimestru al anului 2012, iar părţile au convenit ca termenii
acordului să rămână confidenţiali.

De’Longhi intenţionează să integreze facilitatea de producţie, ca parte cheie, în cadrul strategiei sale de dezvoltare,
contribuind, astfel, la extinderea internaţională a grupului, aflat într-o perioadă de creştere accelerată. De
asemenea, producătorul de electrocasnice planifică adaptarea capacităţii sale de manufactură şi diversificarea
platformei sale de producţie, astfel încât să balanseze structura de producţie din Estul Îndepărtat către Europa,
unde De’Longhi îşi desfăşoară deja activitatea în cadrul unei fabrici, în Italia.

După ce, în septembrie 2011, Nokia şi-a anunţat intenţia să oprească producţia de terminale mobile la Cluj şi să-şi
concentreze operaţiunile în locaţii mai apropiate de furnizorii şi pieţele sale cheie, compania a căutat activ potenţiali
cumpărători pentru halele de producţie, cu sprijinul autorităţilor locale şi naţionale din România.

Robert Andersson, Senior Vice President în cadrul Nokia, care a condus discuţiile, a declarat: “Pe parcursul
evaluării interesului faţă de fabrica Nokia, am făcut eforturi pentru a găsi un investitor important cu planuri clare de
creştere şi de a crea locuri de muncă aici în viitorul apropiat. De’ Longhi a fost candidatul ideal din ambele puncte
de vedere şi suntem foarte mulţumiţi că am reuşit să asigurăm un viitor fabricii, atât de repede”.

De la momentul încetării producţiei la Cluj, în noiembrie 2011, Nokia a continuat să ofere suport angajaţilor săi, prin
mai multe măsuri proactive, incluzând suport financiar şi asistenţă pentru reconversie profesională şi căutarea de
noi locuri de muncă.

Despre Nokia

Nokia este un lider global în domeniul comunicaţiilor mobile, produsele sale devenind parte integrantă din viaţa
oamenilor din întreaga lume. În fiecare zi, peste 1,3 miliarde de oameni folosesc terminale Nokia pentru a surprinde
şi împărtăşi experienţe, pentru a accesa informaţii şi a naviga cu ajutorul hărţilor sau, pur şi simplu, pentru a
comunica unii cu alţii. Datorită inovaţiilor în domeniul tehnologiei şi design-ului, Nokia a devenit unul dintre cele mai
recunoscute branduri din lume. Pentru mai multe informaţii, vă rugăm să accesaţi http://www.nokia.com/about-nokia

Despre De’ Longhi
De’ Longhi este unul dintre liderii globali pe piaţa aparatelor electrocasnice, în special în domeniul automatelor de
cafea, aparatelor de bucătărie, îngrijirii locuinţei şi confortului casnic. Grupul are o cifră de afaceri de aproximativ
1,4 miliarde de euro şi este listat la Bursa din Milano. Mărcile sale distinctive (De’ Longhi şi Kenwood) sunt
recunoascute la nivel global ca simboluri ale calităţii, design-ului şi inovaţiei; produsele sunt create pentru a face din
viaţa de zi cu zi o experienţă mai plăcută. Pentru mai multe informaţii, accesaţi http://www.delonghi.com

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.