In urma articolului ,,Liviu Turdean, fostul sef al SC Farmec, spalat de acuzatii,, , publicat in data de 23

aprilie in saptamanalul Gazeta de Cluj, conducerea Farmec apreciaza continutul acestui material drept

rau-intentionat si neconform cu realitatea.

Toate sesizarile pentru care conducerea societatii a fost cercetata au fost facute cu rea credinta de un

actionar al societatii- Olaneanu Nicolae Cristinel.

De peste 12 ani, acest acţionar aduce prejudicii societăţii Farmec prin numeroasele procese iniţiate si

prin sesizări şi reclamaţii la toate organele statului. O alta tactica pe care acest personaj o foloseste in

defaimarea conducerii societatii este si furnizarea catre presa de informaţii false.

Solicitam publicaţiei Gazeta de Cluj ca, in virtutea respectarii deontologiei profesionale, inainte de a

publica materiale care pot discredita una dintre cele mai mari companiii din tara, sa solicite si punctul

de vedere al SC Farmec SA, pentru a se asigura de veridicitatea şi autenticitatea informaţiilor pe care

doreşte să le publice.

Conducerea Farmec se dezice categoric de practicile de manipulare prin mass-media si mizeaza pe

respectarea adevarului si a bunei-credinte.

Farmec Cluj-Napoca are o experienţă de peste 120 de ani, situându-se în rândul marilor companii din

Europa, atât prin calitatea produselor, cât şi datorită tehnologiilor moderne şi a ingredientelor de ultimă

generaţie pe care le foloseşte în formularea produselor sale.

Portofoliul Farmec numără peste 400 de produse, atât produse pentru îngrijire personală cât şi pentru

îngrijirea locuinţei, printre cele mai cunoscute branduri ale companiei numărându-se Gerovital H3

Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital, Farmec Nufar şi Triumf.

Farmec Cluj-Napoca a încheiat anul 2011 cu o cifră de afaceri de 110.9 milioane lei (26,2 milioane Euro),

înregistrând astfel o creştere a vânzărilor cu 15,6% faţă de 2010 în lei, respectiv 17,5% în Euro. În 2011,

Farmec a fost lider de piaţă pe segmentul produselor de îngrijire a feţei, cu o cotă de piaţă de 21,8%

din punct de vedere cantitativ şi lider pe segmentul tratamentelor de păr, cu o cotă de piaţă de 28,35%

valoric şi 16,05% cantitativ.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.