Jpeg

La Cluj, strategia grupului Carrefour a fost să remodeleze unitățile magazinelor Billa, iar această strategie încă continuă.

Așadar, pentru fostul market, aflat pe Calea Florești, urmează o nouă transformare, de data asta radicală.

Acum trei ani Carrefour redeschidea primul Billa transformat din Cluj, după o perioadă de adaptare la specificul noului proprietar. Carrefour a recurs la înlocuirea vechile carduri Billa cu cele proprii, în puncte special amenajate. 

Noul brand se va numi Supeco

Lucrările de amenajare a primul magazin Supeco din Cluj-Napoca se află pe linie dreaptă, cu intervenții la fațadă, deschiderea fiind programată pentru 11 aprilie, conform conducerii Carrefour.

Până atunci, clienții au fost redirecționați la cumpărături la celelalte magazinele ale Carrefour din oraș.

Viitorul Supeco este lipit de un alt mare magazin, Penny Market, care între timp a preluat majoritatea cumpărătorilor fostului Carrefour Market.

Lanțul comercial francez a transformat mai multe dintre fostele magazine Billa în Supeco. 14 orașe din România au deja funcționale astfel de supermarketuri galbene. Noul format presupune suprafețe de vânzare de 1.500-2.000 mp, cu oferte atât pentru cumpărătorii cu amănuntul, cât și pentru cei angro. Acesta este centrat pe produse proaspete și de larg consum și se bazează pe prețuri mai mici.

Compania motivează preţurile reduse prin politica agresivă de reducere a costurilor pe tot lanţul: eficientizare maximă a cheltuielilor cu energia, decoraţiunile, publicitatea, mobilierul și spaţiul.

Stocurile de marfă sunt depozitate direct în magazin, iar produsele se achiziţionează de la furnizori locali, pentru a avea cheltuieli mai mici de transport. În ofertă există branduri proprii şi alimente vândute la vrac.

Carrefour este primul retailer care a introdus în România un sistem integrat de scanare și de plată a produselor la Sibiu, Cluj și Iași. Grupul francez dispune de 10.100 de magazine în 34 de țări și are 10 milioane de clienți.

În România, grupul Carrefour are 317 magazine dintre care 32 hipermarketuri, 232 supermarketuri, 52 magazine de proximitate și un magazin de comerț online. Principalii concurenţi de la Cluj ai Carrefour din piaţa hipermarketurilor sunt Auchan, Kaufland, Cora, pe cel al supermarketurilor, Lidl, Profi, Penny Market, Mega Image, Unicarm, Oncos, iar pe segmentul cash & carry, Metro și Selgros.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.