Preşedintele şi premierul au o dispută legată de privatizarea CFR Marfă, Băsescu cerând ca Ponta să îşi asume responsabilitatea privatizării, iar primul-ministru solicitând avizul CSAT.

Vineri, 2 iulie, Guvernul a anunţat că neformularea unei poziţii a CSAT în cazul contractului de privatizare a CFR Marfă se va finaliza prin blocarea privatizării, instituirea unui management privat şi restructurarea companiei. Preşedinţia a transmis însă că CSAT nu a avizat niciodată un contract de privatizare după încheierea licitaţiei.

Preşedinţia a publicat miercuri, 31 iulie, hotărârea CSAT din 5 februarie privind avizarea privatizării CFR Marfă, în document afirmându-se că „modalitatea concretă şi procedura de privatizare se află în responsabilitatea Ministerului Transporturilor şi a Guvernului României”.

Potrivit hotărârii publicate pe site-ul Preşedinţiei, la secţiunea CSAT – hotărâri emise de Consiliu, CSAT avizează proiectul de HG pentru aprobarea strategiei de privatizare a CFR Marfă şi a mandatului Ministerului Transporturilor pentru implementarea acesteia.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.