Compania Jolidon Internațional, aflată în plina procedură de insolvență anunță că se extinde pe plan local în Câmpia Turzii. Surpriza a venit după ce firma a scos la vânzare numeroase proprietăți din zona Moldovei și totodată acțiuni deținute în alte SRL-uri, achiziționate în trecut de patronul firmei, Gabriel Cîrlig.

 

Primarul din Câmpia Turzii, Dorin Lojigan, a semnat, în ianuarie 2017, contractul de închiriere pentru un spațiu atribuit firmei Jolidon Internațional SRL, care își deschide o secție de producție la Câmpia Turzii. Se vor crea aproximativ 100 de locuri de muncă, conform spuselor primarului.

”Azi am semnat contractul de închiriere a suprafeței de 400 mp în incinta Colegiului Tehnic „Victor Ungureanu”, cu firma Jolidon Internațional SRL, ca urmare a finalizării procedurii de licitație publică. Scopul este deschiderea unei secții de producție și presupune crearea a aproximativ 100 de noi locuri de muncă. Activitatea de producție propriu-zisă se estimează ca va începe în luna martie a acestui an.

Le mulțumesc reprezentanților noii societăți Jolidon Internațional SRL pentru încrederea în buna colaborare cu actuala administrație și le doresc succes în activitate.

Pentru cei interesați de un loc de muncă în domeniul confecțiilor, CV-urile se pot depune inclusiv la Registratura din cadrul Primăriei Câmpia Turzii.”, a menționat primarul Dorin Lojigan.

 

Multiple vânzări cuprinse în planul de reorganizare

Ultimul plan întocmit de Minodora Letiţia Georgiu va funcţiona până la începutul anului viitor. În cuprinsul acestuia, comitetul creditorilor a aprobat deja vânzarea autovehiculelor deţinute de Jolidon prin negociere directă şi totodată simularea falimentului Jolidon Import Export. Este posibil ca în prezent să asistăm la îngroparea unui brand ce a pus Clujul pe harta europeană.

Patronul companiei, Gabriel Cârlig, spune că s-a încercat escaladarea crizei financiare care a explodat în urmă cu câţiva ani, însă din cauza inflexibilităţii băncilor, de la care compania luase credite, şi a sistemului fiscal de impozitare, compania nu s-a mai putut descurca şi a fost nevoie să intre în reorganizare judiciară.

”În urmă cu câţiva ani spuneam că pe noi nu ne va atinge criza, după aceea că vom scăpa în câteva luni, dar nu s-a întâmplat asta. Băncile nu au fost în stare să facă o serie de concesiuni necesare, statul a fost lipsit de orice înţelegere şi multe afaceri serioase au avut probleme. Noi lucrăm în producţie, sector în care profitul nu se face de azi pe mâine”, spune Gabriel Cârlig.

 

Insolvență da, faliment nu!

Cu toate acestea, potrivit unor informaţii, se urmăreşte de fapt falimentarea companiei Jolidon şi vânzarea activelor companiei. Gabriel Cârlig contrazice această informaţia şi pare sigur că  falimentul este doar o ipoteză care nu stă în picioare. ”Nici vorbă de aşa ceva! Cei care au cea mai mare creanţă (ASTRA RAIL MANAGEMENT GMBH, n.red.) sunt nişte investitori serioşi, nişte nemţi care au redresat afacerea de la Arad şi au investit. Cu siguranţă se va întâmpla acest lucru şi în cazul nostru”, mai spune Cârlig.

Potrivit surselor, de insolvenţa companiei Jolidon s-ar ocupa, de fapt, Casa de Insolvenţă Transilvania. Informaţia nu este contrazisă de Minodora Letiţia Georgiu, care se ocupă de acest dosar.

”Noi avem foarte mulţi colaboratori cu care lucrăm, avocaţi, contabili, etc. Însă vă asigur că facem tot posibilul pentru a repune pe picioare această afacere. Vă pot spune că, de curând, s-a aprobat o creditare pentru ca Jolidon să îşi poată continua activitatea”, declară Georgiu.

Printre cazurile de insolvenţă de care s-a ocupat Casa de Insolvenţă Transilvania, dar care au ajuns în faliment pot fi enumerate afacerile Leonardo, BlueAir, etc.

Următorul termen de judecată al insolvenței Jolidon va avea loc în luna februarie a acestui an.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.